مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یارانه شهریور 98 واریز می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زمان واریز یارانه شهریور 98

یارانه شهریور 98

تاریخ واریز یارانه شهریور 98 علاوه بر زمان دقیق پرداخت یارانه، تاریخ و زمان پرداخت یارانه را هر ماه برای شما همراهان آورده ایم.

مرحله صد و سوم یارانه نقدی 24 ساعته سه شنبه 26 شهریور 98 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می باشد.

یارانه نقدی شهریور 98 ساعت 24 روز سه شنبه 26 شهریور 98 به حساب سرپرستان خانوار و صبح روز چهارشنبه 27 شهریور برای برداشت خواهد بود.

شهریور ماه صد و سومین ماه واریز یارانه پولی به حساب سرپرستان خانوار است.

همانند ماه های گذشته میزان یارانه هر ایرانی 45 هزار و 500 تومان اعلام شد که نه مجلس و نه دولت تصمیم جدیدی برای افزایش میزان یارانه های مالی ندارند.

یکصد و سومین مرحله از پرداخت یارانه نقدی شهریور ماه 98 ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 17.09. ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

این مبلغ هر 26 ماه واریز می شود و برای یارانه شهریور 1398 همانند ماه های قبل خواهد بود. تاریخ واریز یارانه 5 خرداد 98 ساعت 24 می باشد.

بر اساس آخرین اخبار سازمان هدفمندسازی یارانه ها،یارانه نقدی شهریور 98 از روز سه شنبه 17.09 ماه را می توان درو کرد.»

میزان یارانه شهریور 98 هر کدام از بازداشت شدگان نیز مانند ماه های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.

پرداخت یارانه شهریور 98

میزان یارانه این ماه همانند ماه ها و سال های گذشته برای هر نفر 455000 ریال خواهد بود که به محض واریز قابل برداشت می باشد. تاکنون هیچ خبر موثقی از افزایش میزان یارانه اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید  متن و ترجمه آهنگ Another Love از Tom Odell

حسینعلی حاجیدیلیگانی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته گفت: میزان یارانه نقدی از زمان اجرای این قانون افزایش نیافته است.


نظارت بر کاهش یارانه ها چگونه است؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کاهش یارانه نیازمندان را به دلیل عدم ارسال درخواستی برای بررسی علت کاهش یارانه از سوی برخی از شهروندان در سایت 11 به منظور ایجاد فرصت یارانه های لغو شده می توانند به آدرس www.iaraneh10.ir مراجعه و برای مدت 2 ماه پس از کاهش یارانه اقدام کنند.


چه کسانی از لیست یارانه ها حذف می شوند؟

در این بین حدود هشت سال هر مشمولی که در صف دریافت یارانه نقدی بدون تغییر ایستاده بود، 4 میلیون و 413 هزار و 500 تومان یارانه دریافت کرد.

همچنین موضوع لغو یارانه دهک های پردرآمد این شرکت به دلیل کسری بودجه هدفمندی یارانه ها، اما به دلیل نبود بانک اطلاعاتی کامل برای شناسایی افراد پردرآمد، در سال های اخیر بارها از سوی دولت مطرح شده است. . دولت و مجلس نتوانستند اقدام موثری انجام دهند، به هر حال این امر با تاخیر مواجه شد اما اواخر سال گذشته مجلس از لغو یارانه افراد با درآمد بالای 5 میلیون تومان در ماه خبر داد. و مشخص است که این موضوع علیرغم نبود اطلاعات دقیق از حساب افراد مطرح شده است.

رحیم زارع نماینده مجلس شورای اسلامی در این خصوص درباره حذف 3 دهک از مشمولان یارانه در سال 93 گفت: 3 دهک اول شرکت با حساب بانکی و دارایی های ثبت شده به نام آنها شناسایی شدند. “

وی افزود: افرادی که بالای 5 میلیون حقوق می گیرند همچنان یارانه می گیرند، افرادی که فوت کرده اند و همچنان یارانه می گیرند تنها 3 دهک خواهند بود که لغو یارانه آنها برای حمایت از اشتغال و تولید و حمایت از خرید تضمینی گندم است. و سلامتی و رفاه هزینه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  پاسات GTE; سومین فولکس واگن هیبریدی

بر اساس این گزارش، باید منتظر ماند و دید که حذف دهک های بالای جامعه در سال جدید چه زمانی انجام می شود و با توجه به ویژگی های پیشنهادی حذف افراد از فهرست هدفمندی یارانه ها، تعداد یارانه بگیران چقدر خواهد بود. کاهش و چه تعداد در پرتفوی اشتغال و سلامت.


مراقب سامانه ثبت نام یارانه جعلی باشید

سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: سامانه ثبت نام و اعلام نیاز به یارانه نقدی برای آدرس iaraneh.com جعلی است و این ربطی به سازماندهی هدفمندی یارانه ها ندارد.»

این سامانه پیامکی با شماره 5000145 دریافت کننده اطلاعات هویتی شهروندی مانند رئیس کشور، تعداد اعضای خانوار، سطح درآمد و اطلاعات کارت بانکی شامل شماره کارت، شماره حساب، رمز دوم، تاریخ انتقاد کارت و کد اعتبار برای شهروندان ارسال می‌کند. در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها با کذب خواندن این سامانه، ارتباطی به این سازمان وجود ندارد و به شهروندان توصیه می شود از مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات خانوار خودداری کنند.

مجله دلگرم کننده ای تهیه کرد

مرضیه ملایری


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *