یارانه شهریور 1401 نقدی است یا نقدی؟


به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، بررسی ها نشان می دهد مردم علاقه مند به دریافت یارانه نقدی هستند اما دولت متعهد به تامین کالا است.

مسعود میرکاظمی با استناد به برخی اخبار مبنی بر اجرای آزمایشی طرح فهرست کالاهای الکترونیکی از مهرماه، تصریح کرد: فهرست کالا یک قانون و بر عهده دولت است. سیستم کالابرگ هنوز آماده نیست. معمولا پس از آماده شدن سیستم باید در فضای کوچکتری پیاده سازی شود. دلیل این امر این است که در صورت وجود مشکل در سیستم باید شناسایی و رفع شود تا در اجرای عمومی مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

میرکاظمی گفت: نظرسنجی های ما نشان می دهد که مردم بیشتر به یارانه نقدی علاقه دارند.

آیا مردم علاقه مند به پرداخت یارانه به صورت نقدی یا غیرنقدی هستند؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ یارانه نقدی پرداختی به مردم در ماه های گذشته ۹ شهریور برای آنها واریز می شود یا خیر؟ وی خاطرنشان کرد: بله، آن مبلغ سر جای خود است و هر زمان کالابرگ بیاید، پرداخت نقدی را جایگزین می کند. مردم در این ماه طبق معمول پول نقد دریافت خواهند کرد.

دولت به منظور حمایت از اقشار ضعیف، جلوگیری از پرداخت اجاره بها و یارانه عادلانه، روش پرداخت یارانه و تخصیص 4200 تومانی را تغییر می دهد. دولت تصمیم گرفت یارانه را در انتهای زنجیره به جای واردکننده به مردم بدهد.

در همین راستا از اواسط اردیبهشت ماه امسال ماهانه 200، 300 و 400 هزار تومان به عنوان یارانه پولی پرداخت می کند. مسئولان دولتی اعلام کرده اند که در قالب قبوض الکترونیکی به مردم اعتبار می دهند. همانطور که در اطلاعیه دولت آمده است، پرداخت یارانه مالی تا تامین زیرساخت های این اقدام ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  جذابترین مرد سال ایران انتخاب شد

<п>اعلامیه یارانه شهریور 1401 نقدی است یا نقدی؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید