مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یارانه جدید کی قابل برداشت است و چرا یارانه قابل برداشت نیست؟ – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


واریز یارانه میلیونی از آذر؟  / یارانه اصلی را چه کسانی دریافت کردند؟

برداشت یارانه برداشت یارانه جدید برداشت یارانه جدید برداشت یارانه جدید برداشت یارانه جدید وقتی یارانه قابل برداشت است چرا نمی توان یارانه را برداشت برداشت یارانه جدید برداشت یارانه جدید اردیبهشت برداشت یارانه جدید برداشت یارانه جدید برداشت یارانه یارانه مادام العمر یارانه جدید قابل برداشت نیست وقتی یارانه قابل برداشت است وقتی یارانه قابل برداشت است اردیبهشت 1401. آیا می توان یارانه برداشت کرد واریز 400 هزار تومان یارانه به حساب عمومی واریز 400 هزار تومان یارانه به حساب مردم یارانه جدید وقتی یارانه برداشته می شود چه زمانی می توان یارانه جدید را برداشت چه زمانی می توان یارانه جدید را برداشت؟


مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: همزمان با سخنان رئیس جمهور، یارانه جبرانی 9 دهم درآمد پرداخت شد که فعلا امکان برداشت وجود ندارد.

مجتبی ساداتی گفت: برخی از شهروندان همزمان با گزارش رئیس جمهور به مردم در خصوص اصلاح یارانه کالاهای اساسی اعلام کردند که این پول به حساب آنها واریز شده است.

به گفته رئیس جمهور، یارانه جبرانی اصلاح یارانه کالاهای اساسی تا زمان اعلام رسمی دولت از دهک اول تا سوم کم درآمدها به مدت دو ماه مسدود شد.

وی افزود: در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به شهروندان داده خواهد شد و دولت زمان استفاده از این یارانه جبرانی را در آینده اعلام خواهد کرد اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه ها همچنین گفت: کسانی که از سال 93 تاکنون ثبت نام نکرده و یا به هیچ وجه از دریافت یارانه ها بازمانده اند، اعلام می شود طی روزهای آینده نسبت به مراجعه به سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید  به مرغ‌ها آنتی بیوتیک داده می‌شود / آیا باقی‌مانده آنتی بیوتیک در گوشت مرغ وجود دارد؟ -

وی همچنین افزود: معترضان به هر نحوی به روستایی شدن خود می توانند اعتراض خود را از طریق سامانه جامع رفاه اجتماعی ایران در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کنند و در صورت استحقاق، یارانه بازپرداخت می شود.

ساداتی همچنین گفت: شماره تلفن 0216369 که به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه می کند برای پاسخگویی به سوالات در اختیار شهروندان قرار می گیرد. همچنین سامانه هدف hadafmandi.ir در روزهای آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: یارانه غرامت یک تا 9 دهک در حال حاضر پرداخت شده است، 400 هزار تومان برای سه دهک کم درآمد و 300 هزار تومان برای شش دهک با درآمد بالا پرداخت شده است اما فعلا برداشت نمی شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: یارانه نان، دارو و بنزین حذف نمی شود و مانند گذشته اعطا می شود و مردم نگران افزایش قیمت نان و داروی سنتی نخواهند بود. . و بنزین

ساداتی گفت: در روزهای آینده نخبگان و دولتمردان برای ترغیب مردم برای ورود به شرایط جدید صحبت خواهند کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *