یارانه جدید خرداد قابل برداشت شد؟



آنچه دیگران می خوانند:

دولت در سال جدید پیشنهادهایی برای یارانه جدید با حذف ارز ترجیحی دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید این موضوع از سوی دولت مردان مطرح شد و این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی نمایندگان به صورت نقدی پرداخت خواهد شد و در زیر به آخرین اخبار یارانه جدید می پردازیم. رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها یک دهم جامعه درگیر دریافت یارانه جدید نخواهند بود و مردم مطمئن باشند که معوقات بازماندگان از یارانه اردیبهشت هر زمان که تمام شود پرداخت می شود.

اگرچه زمان زیادی از پرداخت یارانه جدید دولتی نمی گذرد، اما قبل از شروع سومین ماه سال، اکثر مردم این سوال را دارند که آیا می توان یارانه خرداد را پس گرفت؟

با اجرای برنامه ترجیحی اصلاحات ارزی دولت، در روزهای اخیر مردم به دو دسته تقسیم شدند که یکی یارانه جدید دریافت کرد و دیگری معترض به دریافت یارانه. اما یارانه خرداد چطور؟

اکنون به این صورت است که یارانه بسته اول عصر 18 اردیبهشت به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز شد. دولت اجازه داد که این لایحه دو شب بعد پس گرفته شود. این دسته از افراد از شامگاه 21 اردیبهشت ماه مجاز به گذراندن آن هستند.

بیشتر بخوانید  واژگونی پژو 405 در بزرگراه شهید بابایی / راننده در دم جان باخت.


دیدگاهتان را بنویسید