مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یارانه جدید بیش از هزینه خانوار است/ در روزهای آینده به نقطه مطلوب می رسیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، محمد مخبر در این بازدید که با همراهی استاندار تهران به صورت مستقیم با مردم و کسبه این بازار در خصوص نحوه تغییر قیمت و فراوانی و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم گفت و گوی صمیمانه داشت. . محصولات لبنی، روغن، مرغ و تخم مرغ به ویژه پس از اجرای طرح دموکراتیزه سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اطلاع رسانی شد.

معاون اول رئیس جمهور در این بازدید میدانی که بیش از دو ساعت به طول انجامید، پس از شنیدن مشکلات و دردسرهای مردم و اصناف مختلف، از توزیع و فراوانی کالا در کشور اطمینان حاصل کرد، دستورات لازم را برای رفع مشکل داد. و درخواست های خود را صادر کرد.

مخبر در حاشیه این بازدید خطاب به خبرنگاران با اشاره به تاثیرات اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بر زندگی مردم خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با تمهیدات لازم هزینه های اضافی بر اکثر شهروندان تحمیل نشود.

وی در خصوص توزیع و فراوانی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خاطرنشان کرد: در تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد و البته تغییر قیمت ها باعث اولویت و تاخیر در توزیع کالاها شد اما من در روزهای آینده به نقطه مطلوب خواهد رسید.»

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: در حال حاضر مشکلی برای توزیع مرغ نداریم و روغن نیز در سراسر کشور توزیع می شود و کالاهای مورد نیاز مردم بلافاصله در اختیار آنها قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  فال کائنات امروز | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! | از این فرصت بی بهره نمون! + تفسیر دقیق
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *