یارانه بگیران بخوانید / چرا یارانه مرداد 1401 به همه پرداخت نشد؟



به گزارش سلام نو، یارانه مردادماه به حساب خانوار واریز شده و از ساعت 24 روز پنجشنبه قابل برداشت است. اما برخی خانوارها می گویند یارانه مردادماه و معوقات یارانه های قبلی هنوز پرداخت نشده است.

یارانه مرداد ماه به حساب خانوار واریز شده و از ساعت 24 از روز پنجشنبه 30 مرداد ماه قابل برداشت است. اگر خانوارها قبلا یک میلیون تومان وام دریافت کرده باشند، اقساط این وام از حساب آنها کسر می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، خانواری که یارانه اردیبهشت ماه پایان یافته و نیاز به حسابرسی داشت، بررسی شد. اگر در بررسی رتبه دهک اول تا نهم باشند یارانه مردادماه را دریافت می کنند.

آیا یارانه های معوقه به همه پرداخت شده است؟

این در حالی است که ماه گذشته برخی خانوارها به فهرست یارانه بگیران اضافه شدند. یعنی ثبت نام های جدید یا آنهایی که وزارت کار بررسی می کند. معوقات اردیبهشت و خرداد به همراه یارانه مردادماه به حساب این خانوارها واریز می شود.

برخی از حضار می گویند که این معوقات به آنها پرداخت نشده است. برخی از نظرات را در زیر خواهید خواند.

چرا معوقات اردیبهشت و خرداد را به معترضان پرداخت نکردید و فقط برای مرداد پرداخت کردید؟

«از معوقات فقط هورداد واریز شده است و مبلغ اردیبهشت که پس از اعتراض واریز شده هنوز قابل وصول نیست. این چه مدلیه واقعا چرا؟”

«بانک ملی در تیرماه برای یک خانواده چهار نفره فقط 300 تومان سپرده گذاری کرد. امروز ساعت 5 1200 برای مرداد واریز کرد. از معوقات اردیبهشت و خرداد و کسری سپرده تیر خبری نیست. سازمان مصلحت نظام هم اعزام شد. آنها واکنشی نشان ندادند.”

بیشتر بخوانید  ژست متفاوت گروسی در تهران و در جمع خبرنگاران + ویدیو

«ما 4 نفر هستیم. ممکن است قطع شود در ماه جولای برای دو نفر ریختند و در ماه اوت دوباره قطع شد.

برخی از حضار نیز می گویند هنوز یارانه مردادماه به آنها پرداخت نشده است.

ساعت 6 صبح روز جمعه 30 مرداد است و هنوز پول پرداخت نشده است.

“اکنون در ساعت 3:30 صبح در 5/21 هنوز بوت نمی شود.”

“پس چرا آن را برای ما نمی ریزی؟” به خدا هر ماه منتظر می مانم تا یارانه به من پرداخت شود تا برای بچه و خانه خرج کنم».

یارانه جدید

یارانه مرداد 1401 از ساعت 24 روز پنجشنبه قابل برداشت است. اما برخی از یارانه بگیران می گویند که هیچ پول یارانه ای برای آنها واریز نشده است.

ثبت نام از متقاضیان جدید یارانه ادامه دارد

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها، افرادی که موفق به دریافت یارانه مالی نشده اند و یا متقاضی جدید هستند همچنان می توانند درخواست دهند.

متقاضیان می توانند به آدرس https://mi.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام کنند.

همراه داشتن شماره تلفن همراه به نام سرپرست خانوار، کد پستی، شماره ملی، تاریخ تولد و شماره حساب بانکی سرپرست خانوار الزامی است.

عموماً تمامی افراد برای اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوار باید کد دستوری ##43857*4* (4 ستاره، 4 ستاره، 43857 ستاره، کد ملی مربع) را با شماره همراه خود شماره گیری کنند.

این سازمان در عین حال برای ثبت نام های جدید اعلام آمادگی کرد که به جای یارانه مالی صحبت از جایگزینی کالابرگ شد. پیش از این قرار بود پروژه کالابرگ تا شهریور ماه اجرایی شود. البته اخیز احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفته است که زیرساخت های اجرای این پروژه هنوز آماده نیست.

بیشتر بخوانید  تصویری عجیب از قاچاق گوسفند/ مخفی کردن 15 گوسفندان در پراید! + عکس

منبع: تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید