یارانه اجتماعی به کدام مستمری بگیران پرداخت می شود؟



به گزارش سلام نو به نقل از صندوق بازنشستگی فولاد، «حسین عامریان» در نشست مردمی با بازنشستگان این صندوق در اتاق هیئت مدیره شرکت زغال سنگ شرق البرز در شاهرود به تشریح اقدامات و دستاوردهای مدیریت جدید صندوق پرداخت. تیم صندوق در حوزه های مختلف به موضوع درمان مستمری بگیران اشاره کرد و گفت: مستمری بگیران ما در سنینی هستند که نیاز به کمک پزشکی دارند و درمان دغدغه آنهاست به همین دلیل سرانه درمان مستمری بگیران فولادی را افزایش دادیم که تحت حمایت دولت هستند. سرمایه. حدود 100 درصد که در کشور و در مقایسه با سایر صندوق ها بی سابقه است.
وی افزود: سال گذشته درمان به ازای هر نفر از ساکنان مستمری بگیر صندوق حدود 270 هزار تومان بود و امسال این رقم با حدود 100 درصد افزایش به 500 هزار تومان رسید، ضمن اینکه سرانه خدمات مراقبتی و سمعک را 50 درصد افزایش دادیم. سرانه دو برابر

امیریان با اشاره به نظارت و حساسیت ویژه صندوق مربوط به خدمات درمانی مستمری بگیران در قرارداد با بیمه، تصریح کرد: به نفع مستمری بگیران فرانشیز درمان را حذف کردیم که این موضوع در همه افراد رایج است. بیمه های سلامت ، و برای بیماران لاعلاج ما نیز حمایت هایی را ارائه کردیم که ویژه در نظر گرفتیم
وی با اشاره به موضوع کمک های اجتماعی گفت: در سال های گذشته مطالبات اصلی مستمری بگیران در دو موضوع جذب و درمان بود و اجتماعی بحث درج در مطالبات آنها نبود. برای اولین بار مدیر ویژه مددکاری اجتماعی را در بودجه صندوق قرار دادیم.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

عامریان ادامه داد: البته بحث رفاه فقط به سفر خلاصه نمی شود و ابعاد مختلفی دارد که یکی از آنها تکریم مستمری بگیران است.
مدیرعامل صندوق فولاد گفت: با وجود اینکه در دوره فعلی میزان وام و تعداد وام گیرندگان را افزایش دادیم، اما برنامه ریزی کردیم که میزان وام و تعداد وام گیرندگان را دوباره افزایش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید