یارانه آذر ماه واریز شد



آنچه دیگران می خوانند:

سازمان هدفمندسازی یارانه ها در این اطلاعیه آورده است: مرحله یکصد و چهل و دوم یارانه معیشتی بر اساس قطعنامه منتشر شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و طبق روال معمول به حساب سرپرستان خانوار واریز و به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. از ساعت 24:00 یکشنبه 20 دسامبر قابل برداشت است.

بر این اساس اگر سرپرستان خانوار از دهک اول تا سوم باشند به ازای هر نفر 400 هزار تومان و اگر بین دهک چهارم و نهم باشند به ازای هر نفر 300 هزار تومان به آنها واریز می شود. حساب.

باید بگویم؛ در این مرحله آخرین قسط ۱۰ میلیون ریالی تسهیلات کرز الحسنه از حساب سرپرستان خانوار دریافت کننده وام کسر می شود.

واریز یارانه به حساب ناظران متقاضی حسابرسی عشر و ثبت نام های جدید

سرپرستان خانوار ثبت نام شده در این مرحله در صورتی که جزو دهک های یکم تا نهم در آزمون جامع وزارت حفاظت اجتماعی باشند، طبق دهک های اعلامی یارانه آبان ماه را دریافت خواهند کرد.

همچنین صاحبان خانوارهایی که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه لغو شده و درخواست تجدیدنظر خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده اند، در صورتی که در اصلاحیه وزارت اجتماعی جزو دهک های اول تا نهم بوده اند. حفاظت، یارانه آبان ماه را با توجه به اعشار اعلام شده دریافت خواهد کرد.

متقاضیان برای بررسی عشر اعلام شده می توانند با سامانه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemaiat.mcls.gov.ir و یا با شماره تلفن گویا 09200006369 جهت ثبت نام و یا پیگیری درخواست خود تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید  فایل صوتی جنجالی کار خود کنعانی‌زادگان بود!

ثبت نام از افرادی که هنوز یارانه مالی دریافت نکرده اند و یا متقاضی جدید یارانه هستند همچنان ادامه دارد. این افراد می توانند با مراجعه به سایت پنجره خدمات هوشمند ملی به نشانی https://mi.gov.ir نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام کنند.

برای ثبت نام در این سامانه باید شماره تلفن همراه به نام سرپرست خانوار، شماره ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره حساب بانکی سرپرست خانوار متقاضی جدید را داشته باشید. یا یارانه های باقی مانده تمامی افراد می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوارها کد دستوری ##43857*4* (4 ستاره، 4 ستاره، کد ملی مربع 43857) را با شماره تلفن همراه خود شماره گیری کنند.


دیدگاهتان را بنویسید