یادبود فوتبال ساحلی حمید هیدمتکاری شهرداری بندرعباس در سایت قهرمانی ایستاد


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ، مسابقات فوتبال ساحلی به یاد مرحوم حمید هیدمتکاری با شناخت تیم قهرمان به پایان رسید.

هیئت فوتبال بندرعباس مسابقات فوتبال ساحلی را به یاد مرحوم حمید هیدمتکاری برگزار کرد و با شناخت تیم قهرمان به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات ، چهار تیم امید فولاد هرمزگان ، شهرداری بندرعباس ، ستارگان سیموره فروه و منطقه ویژه با هم در قالب آنها برای دوره ای رقابت کردند که تیم شهرداری بندرعباس به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم منطقه ویژه اقتصادی دوم شد و عنوان سوم را تیم سیمرغ فروخو استارز کسب کرد و امید فولاد چهارم شد.

در بازی پایانی این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس در یک بازی عالی با چهار گل سجاد عبدالله پور ، علی میرزایی ، پوریا سورویی و علی رضایی منطقه ویژه را بدست آورد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

تنها گل تیم منطقه ویژه در این بازی توسط عباس مادرایی به ثمر رسید.

در ابتدا ، این مسابقات با حضور 8 تیم در برنامه ریزی شده بود می توان بدون اجازه گیاه برگزار شود ویروس کرونا در استان برای زمان دیگری به تعویق افتاد و این زمان با حضور چهار تیم برگزار شد.

در مراسم پایانی این مسابقات که با حضور عسگر معماری دبیر شورای فوتبال هرمزگان ، حمید رضایی پور رئیس کمیته فوتبال ساحلی شورای فوتبال بندرعباس در پایان این مسابقات برگزار شد ، حمید رضایی ، رئیس کمیته فوتبال و فوتبال ساحلی ، مهدی جعفری دبیر فوتبال ساحلی ، دبیر معماری شورای فوتبال ، احمدزاده ، رئیس شورای فوتبال بندرعباس ، اسماعیل مرادی ، دبیر شورای فوتبال ، محمدرضا جمشیدی ، رئیس کمیته فوتبال بندرعباس و معین بندری ، عمومی وی از افسر رابط در بندرعباس تشکر کرد.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

میثم احمدی ، دبیر کمیته فوتبال ساحلی بندرعباس ، با تشکر و قدردانی از همه تیم های شرکت کننده در این مسابقات گفت: با تصمیم شورای فوتبال شهر ، این مسابقات هر ساله به نام مرحوم خدمتکاری و مطمئناً ما سعی خواهیم کرد این مسابقات را هر ساله برگزار کنیم. “با شرایط بهتر و کیفیت بالاتر از سال قبل انجام شود.

وی اظهار داشت: اگر شرایط شرایین مختلف کرونر در استان امکان کار ما را فراهم کند ، در ماه های آینده برنامه های بیشتری را برای ساحل نشینان بندرعباس تدارک دیده ایم و این برنامه ها نیز در تقویم 1400 تیم فوتبال دیده شده است.

او نیز اهل است خانواده زنده یاد از حمید هیدمتکاری برای حضور در مراسم اختتامیه این مسابقات تشکر کرد.

حسین زرنگاری مسئول استعدادیابی فوتبال ساحلی بندرعباس نیز در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: در این مسابقات بازیکنان مستعدی حضور داشتند که در رده سنی جوانان و نوجوانان بودند و امیدوار بودند که استفاده از این بازیکنان در لیگ فوتبال ساحلی قطعاً برای آینده بندرعباس خواهند بود. “این حرکت مثبت خواهد بود

انتهای پیام / 88071


دیدگاهتان را بنویسید