یادآوری چندین مرکز پذیرایی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی


علی اکبر شرفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برای ارائه خدمات ایمن و بهداشتی به گردشگران و مشتریان رستوران های استان ، تیم نظارت بر کار موسسات پذیرایی عمومی به طور مداوم نحوه ارائه خدمات را ارزیابی می کند و پروتکل های بهداشتی را در این واحدها رعایت می کند.

معاون گردشگری ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان به بازدید از واحدهای پذیرایی محور زنجان – قزوین اشاره کرد و گفت: محور زنجان – قزوین یکی از جاده های پرتردد در استان است و برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ، نظارت گروهی به طور مداوم آنها فعالیتهای مراکز پذیرایی را کنترل می کنند ، که نتایج آن به دقت ارزیابی شده است.

شرفی اظهار داشت: اجرای هر نوع برنامه سایت های گردشگری که باعث ازدحام جمعیت شود ممنوع است و رعایت مشکلات بهداشتی در اماکن گردشگری استان به ویژه مراکز اقامتی و پذیرایی الزامی است.

وی با اشاره به اینکه پس از پایش در مسیر زنجان – قزوین ، اخطار کتبی چندین پذیرایی در این مسیر به دلیل عدم رعایت تشریفات بهداشتی صادر شد ، افزود: کارشناسان گردشگری در این استان روش هایی را برای جلوگیری از شیوع اعمال می کنند. ” ویروس کرونا ویروس از نزدیک کنترل خواهد شد.

معاون گردشگری ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تأکید کرد: با توجه به لزوم رعایت کامل اصول بهداشتی در کلیه واحدهای گردشگری از جمله مراکز اقامتی ، مجتمع ها و امکانات گردشگری ، لازم است فعالان در همه مناطق گردشگری ، برای داشتن همکاری لازم

بیشتر بخوانید  5 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های آزمایشی در آذربایجان غربی اختصاص یافته است

وی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها هنگام ارائه راهنمایی های لازم توسط بازرسان ، در صورت تخلف با اخطار کلامی یا اخطار کتبی ، واحد متخلف در نظر گرفته خواهد شد که عدم توانایی در رفع نواقص و نقص به موقع منجر به بسته شدن یا آب بندی.

انتهای پیام / 73004 / ق


دیدگاهتان را بنویسید