گیتار ارسلان پاسخ پرسپولیسی هاست!



آرش رضاوند در مورد برتری تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در اجرای ضربات پنالتی ، اتفاقات بازی و … صحبت می کند که در زیر می خوانید:

بیایید با دربی شروع کنیم که مانند بازی فصل گذشته منجر به پنالتی شد.

قبل از شروع سخنرانی خود ، باید درگذشت حمیدرضا صدر را تسلیت بگویم. دربی در حال انجام بود. با توجه به اینکه این یک بازی یک بار بود ، هر دو تیم با احتیاط بازی می کردند اما با گذشت زمان فرصت هایی به تیم ها داده شد که می توانستند از آن استفاده کنند. خدا را شکر که در ضربات پنالتی پیروز شدیم.

قبول دارید که بازی با کیفیت و خسته کننده نبود؟

جو دربی و هیجان آن برای تماشاگر متفاوت است ، اما بازی یک بار حذف است و تیم ها نمی توانند به آب بپرند. در بازی برگشت دربی در لیگ برتر فرصتی به حریف ندادیم و از نیمی از موقعیت آنها گل زدیم ، بنابراین ما باید با تمرکز بالا بازی کنیم. پرسپولیس هم سعی می کند گل نزند. در نیمه دوم شرایط بهتر شد ، چندین موقعیت داشتیم که از آنها استفاده نکردیم ، آنها هم یک گل زدند. حساسیت بازی به وقت اضافه منجر شد. در ادامه صحبت از خستگی بود ، 120 دقیقه بازی کار سختی است ، اما من دوباره گفتم که گل نخوردن مهم است.

کارشناسان معتقدند استقلال بیش از پرسپولیس می خواست دربی را ببرد.

دقیقاً اینگونه بود که ما با تمام وجود و با تمام وجود بازی کردیم. ما پیروزی در دربی را مدیون هواداران بودیم. امیدوارم در شرایط خوب به فینال برسم و این بار به مقام قهرمانی برسم.

بیشتر بخوانید  لینگارد به کرونا مبتلا شد- اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم

فرهاد مجیدی و بازیکنان طی هفته های اخیر درباره مشکلات و تنهایی صحبت کرده اند. آیا هنوز این مشکلات وجود دارد؟

من در مورد این مسائل صحبت نمی کنم. آنها سه هفته در لیگ می مانند و بازیکنان خواسته های خود را می خواهند و چیز زیادی نمی خواهند.

اتحاد بازیکنان و مجیدی در آخرین پیروزی های استقلال چقدر موثر بود؟

استقلال بعد از حضور مجیدی و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شخصیت خوبی پیدا کرد. استقلال برنده است. ما باید تا پایان فصل با همین روند کار کنیم.

بعد از دربی ، فکر می کردید این همه هوادار جلوی اتوبوس تیم باشند؟

هواداران در روزهای سخت امسال از ما حمایت کردند و بازیکنان با وجود همه مشکلات فقط به خاطر هواداران می خواستند برنده شوند. مهمترین چیز برای ما خوشحالی هواداران است. ما به آنها بسیار بدهکار هستیم. باور کنید اگر هواداران نبودند شاید خیلی ها در این تمرین شرکت نمی کردند اما در استقلال مهمترین مسئله نه پول است و نه چیز دیگری فقط هواداران هستند.

ماجرای ارسلان مطهری که گیتار را به ورزشگاه آورد چه بود؟

بین ارسلان و بازیکنان پرسپولیس اختلاف ایجاد شد. مطهری در دربی های گذشته همیشه خوشحال بود ، اما بازیکنان پرسپولیس در دربی قبلی کارهای زیادی انجام دادند كه ارسلان به دلیل نابینا بودن برای پاسخ دادن به آنها كیتار آورد.
جراحت عارف گلامی همچنین دنباله دار شما را تلخ کرد.

خوشبختی ما واقعاً خراب شد. عارف یک فوتبالیست قدرتمند است و با قدرت برمی گردد. خدا را شکر که او با تیم قرارداد دارد و این مصدومیت پایان می یابد و او برمی گردد. در اینجا باید از سید حسین حسینی تشکر کنم که پنالتی خوبی گرفت. ما دو دروازه بان برتر داریم که شگفت انگیز هستند. حسینی سنگ تمام گذاشت و اگر آخرین پنالتی را اجرا نمی کرد ، اوضاع بسیار دشوار بود.

بیشتر بخوانید  سیلی کرونا چهره ۲۲ شهرستان خراسان رضوی را سرخ کرد

چرا درباره محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات آواز خوانی کردید؟

جهرمی گفته بود که خواندن ناشنوایی مشکلی ندارد و ما هم همین کار را کردیم اما او می دانست که تمسخر با ناشنوایی خواندن فرق دارد. او کار حرفه ای خوبی نداشت و کارش منعکس نشد.

این بحث وجود دارد که انگیزه بازیکنان از جوایز مجیدی دو چندان است. واکنش شما در برابر این گفتگو چیست؟

بازیکنی با قرارداد دو یا سه میلیاردی 10 میلیون تن دریافت نمی کند. مطمئن باشید پرسپولیس دربی پیروز می شود ، مربی یا مسئولان پاداش می گیرند. مجیدی واقعاً برای استقلال سخت تلاش می کند. تنها کسی که می توانست استقلال را در این شرایط حفظ کند مجیدی بود.

چقدر امیدوارید اتفاقات سال گذشته تکرار نشود و قهرمان جام حذفی شوید؟

تاکنون بازی های سختی انجام داده ایم. ما همه تلاش خود را برای قهرمانی و خوشحالی هواداران انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: معرفی مربیان تیم های اصلی استقلال

253 251

دیدگاهتان را بنویسید