مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گوهر خیراندیش هم کرونایی شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش دلگرم، گوهر خیراندیش با انتشار متنی در فضای مجازی از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد.


او نوشت: «جمشید عزیز؛ من که می دانم کرونا را شکست می دهم؛ اگر رفتنی در کار بود که می‌دانم نیست، خودت مواظب نوه ها و فرزندانمان باش.»


گوهر خیراندیش به کرونا مبتلا شد


خیراندیش پیش از این در گفتگویی گفته بود: شکی نیست که سال‌ها کرونا میزبان همه انسان‌ها است و این را حتی از سرعت شیوع این بیماری می‌توان فهمید. در این شرایط وقتی سال‌ها باید با این خطر ابتلا به این بیماری دست و پنجه نرم کنیم در هیچ جای دنیا امکان اینکه مردم خود را کاملاً در خانه حبس کنند وجود ندارد. این خانه ماندن تبعات بسیاری از جمله بیکاری، افسردگی و مشکلات اقتصادی فراوان ایجاد می‌کند، بنابراین نمی‌شود گفت در خانه بنشینید و هیچ کاری نکنید، امروز جهان در مبارزه با این ویروس به یک استیصال رسیده است.


خیراندیش در ادامه اظهار داشت: متأسفانه افراد بسیاری در فیلمبرداری‌ها به ویروس کرونا مبتلا شدند و حتی شاهد درگذشت هنرمندان خوبی مثل آقای کریم اکبری مبارکه و اکبر عالمی بودیم. کرونا عزیزان بسیاری از جمله آقای خسرو سینایی را از ما گرفت و من به شخصه چند تن از دوستان و نزدیکانم را از دست داده‌ام. باید کرونا را جدی بگیریم و بدانیم که این ویروس با ما شوخی ندارد، اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنیم خطر بزرگی ما را تهدید می‌کند. بهتر است با دقت و توجه به توصیه‌ کادر درمان و پزشکان گوش دهیم. من هر روز آب نمک غرغره می‌کنم، دست‌هایم را مدام می‌شویم و استفاده از دم‌نوش‌های گیاهی در برنامه روزانه‌ام قرار دارد، استفاده از خوراکی که سیستم ایمنی بدن را قوی می‌کنند مثل زنجبیل و عسل به نظر می‌تواند مفید باشد. باید بدن‌هایمان را تقویت کنیم، چند متخصص توصیه کردند ویتامین سی و زینک حتماً در این روزها استفاده شود و فکر می‌کنم مردم با توجه به توصیه متخصص‌ها می‌توانند با خیال راحت خطر ابتلا به کرونا را از خود دور کنند.

بیشتر بخوانید  عکس های جدید مریلا زارعی بازیگر / اردیبهشت 93


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *