مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گوشت گاو روستوف یک انتخاب خوشمزه برای معده است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، ساندویچ گوشت گاو خانگی بسیار خوشمزه و سالم است و در کمتر از یک ساعت می توانید این غذای خاص را با سس قارچ تهیه کنید.

ساندویچ رست بیف یکی از لذیذترین ساندویچ هایی است که جزو غذاهای بین المللی است و به روش های مختلفی در سراسر دنیا تهیه می شود.

مواد لازم برای ساندویچ رست بیف:

عناصر

تعداد

فیله گوشت گاو

300 گرم

قارچ

12 عدد وسط

شیر نر

1/2 لیوان

آرد سفید

1 قاشق غذاخوری

برگ پنیر گودا

4 عدد

پیاز

1 عدد

خامه

3 قاشق غذاخوری

نان باگت

به میزان لازم

کره

به میزان لازم

نمک، فلفل و ادویه کاری

به میزان لازم

پودر سیر، پودر پاپریکا و پودر آویشن

به میزان لازم

طرز تهیه ساندویچ رست بیف با سس قارچ:

فاز اول

ابتدا ماهیتابه ای انتخاب کنید و با کمی روغن روی حرارت قرار دهید تا خوب داغ شود سپس گوشت فیله را که به صورت نواری دراز و یکدست برش داده اید اضافه کنید و تفت دهید.

ساندویچ رست بیف

فاز دوم

وقتی گوشت خوب پخت روی آن آب بریزید و آب به آن اضافه نشود سپس کمی فلفل، کاری، سیر و پودر پاپریکا اضافه کنید و دوباره تفت دهید و سپس پیاز ریز خرد شده را اضافه کنید و کمی تفت دهید تا رنگ آن تغییر کند. پیاز را بعد درب تابه را بگذارید و حرارت را کم کنید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بپزد و در این فاصله به سراغ تهیه سس قارچ بروید.

رست بیف

مرحله سوم (تهیه سس قارچ)

قابلمه مناسب را مطابق شکل زیر روی حرارت زیاد قرار دهید، سپس کمی کره اضافه کنید، قارچ های خرد شده را اضافه کرده و تفت دهید.

بیشتر بخوانید  جو بایدن در حال دیدار با دو وزیر اوکراینی در لهستان است

وقتی قارچ ها خوب پختند و تغییر رنگ دادند، یک قاشق غذاخوری آرد اضافه کنید و کمی تفت دهید تا بوی خامی آرد گرفته شود، سپس در چند مرحله شیر را اضافه کنید و مخلوط کنید.

رستوران ساندویچ با گوشت کباب

سپس نمک و فلفل و پودر آویشن را اضافه کرده و دوباره هم بزنید و 2 تا 3 قاشق غذاخوری خامه را اضافه کنید و هم بزنید و به هم زدن ادامه دهید تا مواد گلوله نشوند و وقتی شیر به جوش آمد پنیر گودا را اضافه کنید و دوباره هم بزنید و حرارت را کم کنید تا مواد گلوله نشوند. بسیار کم برای تهیه سس قارچ پنیری با کیفیت و غلیظ.

سس قارچ  رست بیف

مرحله چهارم

در این مرحله نوبت سرو ساندویچ گاو است و برای این کار می توانید کف باگت کمی سس قارچ غلیظ بریزید سپس به مقدار دلخواه گوشت اضافه کنید سپس گوجه فرنگی و خیارشور و کاهو را اضافه کنید. ، و لذت ببر.

ساندویچ رست بیف

منبع: نمناک

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *