مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گوشت چرخ کرده تقلبی در تهران کشف شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که اقدام به تولید و توزیع گوشت چرخ کرده تقلبی و غیربهداشتی می کرد، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر گفت: چندی پیش ماموران پلیس آگاهی هواشهر از فعالیت های فردی در زمینه تولید و توزیع گوشت های تقلبی در بین رستوران های فردی مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در رصد انجام شده صحت گزارش دریافتی مشخص شد، تصریح کرد: در این راستا هماهنگی با دستگاه قضایی انجام و مجوزهای لازم برای عملیات اخذ شد. ماموران کلانتری که قصد شناسایی متهم و مخفیگاهش را داشتند، روز گذشته وی را در مخفیگاهش در شرق شهر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به تحقیقات در محل سلب آزادی این فرد اظهار داشت: در بازرسی از این محل ماموران با مقادیر زیادی مواد افزودنی و ضایعات مرغ مواجه شدند. و گاو. آنها با هم فضولات را کشف کردند و آن را به عنوان گوشت چرخ کرده با قیمت ارزان تر به رستوران ها فروختند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: حدود 100 کیلوگرم گوشت چرخ کرده و حدود 600 کیلوگرم ضایعات طیور و دام در محل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: لازم است شهروندان سریعاً از طریق تماس با مرکز اورژانس 110 در خصوص چنین مواردی اطلاع رسانی کنند. زیرا چنین اقداماتی می تواند خسارات جبران ناپذیری را به شهروندان وارد کند.

بیشتر بخوانید  محققان: اگر می خواهید وزن کم کنید، فقط بخوابید!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *