مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گوشت قرمز ارزان تر + نرخ های جدید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


گوشت قرمز ارزان شد

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی افزود: پیش از این واردات گوشت با ارز 4200 تومانی منجر به تفاوت قابل توجه قیمت گوشت وارداتی با گوشت تولید داخل و تشکیل صف‌های طولانی شد. ” بنابراین دولت تصمیم گرفت برای حمایت از تولید داخل، بازار گوشت را با گوشت وارداتی بر پایه ارز نیمایی مدیریت کرد.

وی ادامه داد: این اقدام باعث تشویق تولیدکنندگان داخلی شد و استفاده حداکثری از ظرفیت ها در دستور کار قرار گرفت.

با افزایش عرضه دام های داخلی، قیمت ها در بازار گوشت در حال تعدیل است

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، عرضه، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت افزود: تحت تأثیر این سیاست، با افزایش عرضه دام های داخلی، قیمت ها در بازار گوشت تعدیل می شود.

کلامی تاکید کرد: به عنوان مثال با افزایش عرضه دام و گوشت، قیمت دام زنده سبک از حدود 47 به 48 هزار تومان به محدوده 42 هزار تومان کاهش یافته است.

به گفته وی، کاهش قیمت دام سنگین حدود 10 هزار تن برآورد شده است.

شرکت های گوشت و بسته بندی مجبور به کاهش قیمت شدند

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، عرضه، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت با اشاره به اینکه قیمت دام سنگین زنده از حدود 37 به 38 هزار تن به 27 تا 28 هزار تن رسیده است، ادامه داد: فعالان در حوزه تولید و بسته بندی گوشت نیز موظف به کاهش قیمت در راستای این روند است.

کلامی با تاکید بر اینکه سیاست دولت در این زمینه حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داخلی است، گفت: در کنار نظارت، شرکت های بسته بندی که پس از پرواربندی و استخوان بندی گوشت، به سمت بسته بندی و بازاریابی روی می آورند. کاهش و نرخ های جدید اعلام شد.

بیشتر بخوانید  استایل هیجان انگیز فرهاد ایرانی و همسرش مهسا در ترکیه!

قیمت جدید گوشت قرمز

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییر قیمت ها قیمت گوشت گاو چقدر است؟ وی گفت: قیمت ران گوساله بدون استخوان پاک شده، بسته بندی شده در فروشگاه با تمام هزینه ها و سود فروشگاهی از 4000 تومان به 4000 تومان کاهش یافت.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، عرضه، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت تاکید کرد: قیمت گوساله اهلی بدون استخوان با بسته بندی و با در نظر گرفتن تمام هزینه های تولید و عرضه از 4 هزار تن به 4 هزار توس کاهش یافته است. سود.

به گزارش کلامیجا، پای گوساله از 2 به 4 هزار تومان و دست گوساله از 2 به 4 هزار تومان افزایش یافت.

وی همچنین به آخرین قیمت گوشت گوسفندی اشاره و خاطرنشان کرد: گوشت گوسفند داخلی از 3 به 4 هزار تومان و نخل داخلی از 2 به 4 هزار تومان افزایش قیمت داشت.

به گفته مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت قیمت ران و دست گوسفند 3000 تومان است.

کلامی گفت: این نرخ برای محصولات پاک شده با در نظر گرفتن تمام هزینه ها و سود فروشگاه ها است و گوشت با تمامی قیمت های اعلام شده در تمامی فروشگاه های زنجیره ای و در غرفه ها موجود است.

وی گفت: برخی از شرکت ها به دلیل خرید بهتر و هزینه های پایین تر، قیمت های پایین تری را ارائه می دهند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *