گوسفند قربانی چند؟ + جزئیات



آنچه دیگران می خوانند:

مجتبی علی درباره قیمت گوسفند زنده برای کربان بایرام گفت: امسال قیمت هر کیلوگرم گوسفند قربانی ۱۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران با بیان اینکه این قیمت به صورت توافقی تعیین می شود و نرخ مصوبی ندارد و قیمت بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود و اگر بیشتر باشد قیمت کمتر می شود.

وی با بیان اینکه طبق سنت مردم برای عید قربان گوسفند قربانی می کنند و تقاضا در این ایام در حال افزایش است، گفت: با این حال بازار دام آرام است و وزارت جهاد کشاورزی و اصناف تمهیدات لازم را برای این امر اندیشیده است. عرضه مناسب و سالم دام در مراکز فکر می کردند.

پیش از این مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از راه اندازی جایگاه های بهداشتی برای عرضه دام خبر داده بود و امسال 17 جایگاه عرضه از هفته گذشته ایجاد شده است. پیش بینی می شود امسال بین 15000 تا 25000 راس دام برای کشتار به فروش برسد، در سال گذشته 18000 راس وجود داشت.

فصاحت تاکید کرد: به مردم توصیه می کنیم برای کیفیت و سلامت دام خود به مراکز سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران مراجعه کنند. ساخت این مراکز نه تنها برای ما سودی ندارد، بلکه هزینه های قابل توجهی نیز دارد. اما با توجه به اهمیت موضوع بهداشت، در حال ورود به این موضوع هستیم به طوری که در سال های گذشته به دلیل بی کیفیتی اجازه ذبح 7000 راس دام را ندادیم.

بیشتر بخوانید  برنامه داریم مردم را از فیلترشکن‌ها بی‌نیاز کنیم

مسخره بازی


دیدگاهتان را بنویسید