گودرز حبیبی: پس از مرگ سهراب همیشه درمانی برای استقلال وجود دارد – مهر نیوز | اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر به دلیل تساوی پرسپولیس و سپاهان مقابل فولاد و پیکان ، با فاصله کمی از این دو ، موفق شد تیم فوتبال تراکتور را در یک بازی خانگی با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. تیم ها

بهتر است یک مهاجم ساختگی باشید
گودرز حبیبی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی با اشاره به این مسابقه گفت: تراکتور اگرچه چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشت اما تیم واقعاً خوبی بود و خوب بازی می کرد اما استقلال بهترین تیم میدان بود و مستحق این پیروزی بود. در مورد مهدی گائدی ، باید خاطرنشان کنم که بهترین موقعیتی که می تواند برای گدی در نظر گرفته شود ، موقعیتی بود که او مقابل تراکتور بازی کرد. این یک مهاجم جعلی است. این قانون در هر جای کره زمین بسیار م effectiveثر و خطرناک است ، اما در این پست بهترین عملکرد را دارد.

گودرز حبیبی: پس از مرگ سهراب همیشه درمانی برای استقلال وجود دارد

مدافعان و دروازه بان استقلال اشتباه کردند
مدافع سابق آبی ها ادامه داد: دفاع ما در آخرین لحظه اشتباه اشتباهی انجام داد که منجر به گل تراکتور شد ، متأسفانه در حالی که ما این گل را به ثمر رساندیم ، تراکتور با وجود یک بازی خوب ، هرگز خطری برای دروازه ما نبود. خیلی بد بود. برای یک ضربه آزاد نزدیک وسط زمین تا در ما باز شود.

وقتی راننده تراکتور به راحتی به سر آنها برخورد کرد ، مدافعان ما در صحنه بودند. و بدتر از مدافعان عملکرد دروازه بان ما در این صحنه بود. متأسفانه حسینی واکنش خوبی نشان نداد ، به طوری که تنها توپی که در طول بازی به چهارچوب برخورد کرد به راحتی به گل تبدیل شد.

بیشتر بخوانید  تصویری دردناک از سنگ قبر یک کودک در بهشت زهرا!

مدیران استقلال دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟
حبیبی با اشاره به اظهارات مجیدی در یک کنفرانس مطبوعاتی و اعتراضات گسترده وی به شرایط نامساعد این باشگاه اظهار داشت: در کجای دنیا دیده می شود که یک مربی هزینه تیم را بپردازد ، به بازیکن خود پول و پاداش بدهد و وظایف مدیریتی را بر عهده بگیرد؟ “مدیران باشگاه استقلال الان دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟ من واقعاً تعجب می کنم که برخی از این دوستان از کجا آمده اند و به عنوان کادر مدیریت انتخاب شده اند؟ حتی اکنون نیز نزدیکان پیکانی مدیریت باشگاه ما را بر عهده گرفته اند.

بدست آوردن کار درست فقط مصاحبه با علی داوری نیست
پیشکسوت “آبی ها” گفت: متأسفانه مدیر باشگاه ما برای گرفتن حق فقط با قضات مصاحبه می کند. در حالی که اولین وظیفه آنها باید تأمین منابع مالی باشد. اگر بازیکنان ما به موقع دریافت کنند ، تجهیزات لازم و زمین تمرین را داشته باشند ، به کمک دیگری نیازی ندارند و حتی در تمام بی عدالتی ها می توانند حق خود را در زمین بگیرند.

ما سالها در میانه فصل ضربه خورده ایم
این کارشناس فوتبال ادامه داد: سال هاست تیم ما در فصل نقل و انتقالات و پیش فصل آسیب دیده است. استقلال در آن روزهایی که باید آرامش کامل داشته باشد ، همیشه در بحران بحران است. یا پولی نیست ، یا مدیر عامل تغییر می کند ، یا مربی ندارد ، یا همه گزینه ها با هم در دسترس هستند تا تیم پیش فصل خوبی نداشته باشد. در مورد استقلال ، دارو همیشه بعد از مرگ سهراب تحویل می شود. در مورد داوران نیز چنین است.

بیشتر بخوانید  واکنش حسام الدین آشنا به عکس توهین آمیز سفرای روسیه و انگلیس

داوران خوش شانس هستند که تماشاگران در ورزشگاه نیستند
وی افزود: آنقدر درباره داوری صحبت می شود که دیگر نمی خواهیم در این باره چیزی بگوییم. ما پنالتی روشنی مقابل تراکتور دریافت نکردیم. من شخصاً خطاهای ناخواسته قضاوت را نمی گویم. از کجا می دانید در پشت صحنه همه این به اصطلاح اشتباهات چه خبر است؟ در غیر این صورت امکان اشتباهات بزرگ داوری به ضرر این تیم در همه مسابقات وجود ندارد. قضات بسیار خوش شانس هستند که در حال حاضر بیمار هستند ویروس کرونا تماشاگر به ورزشگاه نمی رود. اگر این اشتباهات با حضور تماشاگران در ورزشگاه انجام می شد ، معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد.

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: سطح داوری بسیار پایین و بسیار پایین تر از فوتبال است. من به دوستان قاضی هشدار می دهم که به خود بیایند و کار خود را اصلاح کنند. من شدیداً تأکید می کنم که داورانی که داریم آماده و واجد شرایط قضاوت در مسابقات لیگ برتر نیستند.

گودرز حبیبی: پس از مرگ سهراب همیشه درمانی برای استقلال وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید