مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گوترش خواستار ادامه صادرات غلات اوکراین شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از مهر، دبیرکل سازمان ملل متحد بر اهمیت اجرای توافق چند جانبه صادرات غلات از بنادر اوکراین تاکید کرد.

«آنتونیو گوترش» در بیانیه امروز خود تصریح کرد: صادرات غلات از اوکراین و روسیه به سایر کشورهای جهان حائز اهمیت است زیرا از افزایش قیمت غلات در جهان جلوگیری می کند.

دبیرکل سازمان ملل متحد با یادآوری توافق اخیر روسیه و اوکراین با میانجیگری سازمان ملل گفت: به دلیل این توافق بیش از 50 هزار تن غلات از بنادر اوکراین صادر شد.

و در حالی که بر اساس بیانیه دولت ترکیه روند بارگیری غلات در بنادر اوکراین ادامه دارد، این مقام سازمان ملل تاکید کرد: در حال حاضر برخی از کشورهای آفریقایی با کمبود جدی مواد غذایی مواجه هستند، بنابراین امیدواریم بتوانیم حمل غلات از اوکراین را ادامه دهیم.

وزارت دفاع ترکیه امروز اعلام کرد که تعداد کل کشتی هایی که بنادر دریای سیاه اوکراین را طبق توافقنامه صادرات غلات با میانجیگری سازمان ملل ترک کردند به 27 کشتی رسید.

لازم به ذکر است که نمایندگان دولت های روسیه و اوکراین در تاریخ 22 ژوئیه (31 ژوئیه) در استانبول توافق نامه ای امضا کردند که بر اساس آن محدودیت های صادرات محصولات کشاورزی و کودهای کشاورزی روسیه لغو شد. هر دو طرف روسی و اوکراینی توافق کردند که صادرات غلات از بنادر دریای سیاه را از سر بگیرند.

<п>اعلامیه گوترش خواستار ادامه صادرات غلات اوکراین شد اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  هیچ محدودیتی برای نام ساختمان های مهم وجود ندارد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *