مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گهرزمین حامی فرهنگ کتاب و کتابخوانی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز؛ اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود حسینی، دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین، احمد وفایی مدیرکل کتابخانه ها، سرهنگ علی دستوری، فرمانده بسیج سیرجان، حسن بلوردی رئیس اداره کتابخانه های عمومی سیرجان و دیگر مسئولین شهرستان در سالن دارالقرآن برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر خضری پور ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: یکی از راه های توسعه و پیشرفت جامعه کتاب و کتابخوانی است و از این رو شرکت گوهرزمین از برگزاری این گونه جشنواره ها به عنوان گامی کوچک در تعالی حمایت کرد. فرهنگ شهری که مشکلات را حل می کند. ”این شهر اجتماعی محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه در سوریه با تشکر و قدردانی از فعالیت های شرکت معدن سنگ آهن گوهرزمین در این زمینه گفت: در منابع دینی و قرآنی تاکید زیادی بر کتاب و کتاب شده است. خواندن و توجه آفرینش و هستی ما سیر تکامل و سعادت و سعادت انسان تلقی می شود.

احمد وفایی مدیرکل کتابخانه های استان نیز از مردم سوریه به عنوان مردم دوست فرهنگ و کتاب نام برد و افزود: بیش از یک چهارم شرکت کنندگان در یازدهمین جشنواره کتابخوانی را مردم رضوی فرهنگ دوست سوری تشکیل می دهند. وی با تشکر از تمامی اهالی فرهنگ و هنر، مدیران شهرستان به ویژه شرکت سنگ آهن گوهرزمین در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتابداران و کتابداران سیرجان را یکی از فعال ترین همکاران استان با مشارکت حداکثری کتابخانه برشمرد. Member.G به امام ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید  حداقل سرمایه مورد نیاز تاسیس بانک‌ مشخص شد

21 هزار و پانصد نفر در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد 65 نفر رتبه برتر را کسب کردند.

روابط عمومی گوهرزمین

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *