گنگستر شهر آمل کار دست معلم جوان داد



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: معلمی به دلیل پخش آهنگ گانگستر شهر عامل در کلاسی در مازندران اخراج شد. از روز گذشته فیلمی از یک مدرسه غیرانتفاعی در شهر قیم شهر در فضای مجازی دست به دست می شود و تعدادی از دانش آموزان این مدرسه را در حال خواندن یک آهنگ مبتذل در کنار هم نشان می دهد.

حسین کمالی افزود: این فیلم کوتاه چهارشنبه گذشته به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و پس از آن اداره کل آموزش و پرورش مازندران پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: پس از بررسی و احراز صحت وقوع این اقدام در مدرسه موضوعی، اقدامات اداری لازم در این خصوص انجام شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه شورای نظارت روند فعالیت حرفه ای مدارس غیرانتفاعی را بررسی می کند، گفت: مدیر آموزش و پرورش شهرستان قیم شهر جلسه شورا برگزار و تصمیمات اداری لازم در خصوص این حادثه اتخاذ شد. .

کمالی افزود: بر اساس تصمیم و رای این شورا به مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شده و سایر اقدامات اداری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین این شورا به رد صلاحیت و قطع همکاری معلم مورد نظر رای داد و وی از هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: مجوز این مدرسه نیز قابل ابطال است.

بیشتر بخوانید  چرا هر وکیلی باید یک وب سایت وکالت طراحی کند؟

وی افزود: این اقدام معلم مدرسه که به نظر می رسد برای شادی دانش آموزان تلاش می کند از روی ناآگاهی صورت گرفته است.

کمالی تاکید کرد: مدارس غیرانتفاعی که بخش بزرگی از فضا و فعالیت آموزشی مازندران را بر دوش خود می گذارند باید بر اساس سیاست آموزشی در انجام فعالیت های خود عمل کنند.

مازندران دارای 720 مدرسه غیرانتفاعی است که حدود 105 هزار دانش آموز در آنها تحصیل می کنند که 20 درصد جمعیت دانش آموزی استان را شامل می شود.


دیدگاهتان را بنویسید