گل محمدی: امیدوارم بیشتر مورد حمایت کادر باشگاه قرار بگیریم



به گزارش ایرنا ، جعفر سامعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه در تمرین سرخپوشان در پایتخت به همراه کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی این باشگاه در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت.

در پایان تمرین امروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار کرد و سرمربی سرخپوشان از شرایط این تیم و آنچه در حاشیه این مسابقات اتفاق افتاد ، گفت.

بعد از این جلسه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه ای با بازیکنان برگزار کرد.

در این دیدار صادقانه جعفر سامعی از بازیکنان به خاطر تلاش هایشان تمجید و تشکر کرد و در مورد بازی در داربی با بازیکنان صحبت کرد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: “طرفداران در كنار شما ایستادند و اتفاقات خوبی افتاد.” بعد از مسابقه ، اگرچه دربی را باختیم ، اما آنها از حمایت شما عقب ننشستند و همه پشت سر شما ایستادند. البته این حمایت باید گسترده باشد.

وی افزود: مطمئنا طرفداران شما از شما قدردانی می کنند و شما باید از یکدیگر حمایت کنید. همه ما از این به بعد باید همدل و متحدتر باشیم. ما به این حمایت بسیار نیاز داریم زیرا شما باید در بهترین شکل ممکن باشید و امیدوارم بتوانیم در سه بازی مهم و حساس رهبر پیروز شویم و با 9 امتیاز قهرمان شویم تا یک اتفاق خارق العاده را درک کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه گفت: ما به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی جلسه هیئت مدیره ای را برگزار کردیم که در آن تصمیم مهمی گرفته شد و تصمیم گرفتیم برای پیروزی در هر سه مسابقه جایزه ویژه ای برای تیم در نظر بگیریم. “ما سعی می کنیم انگیزه شما را افزایش دهیم و روحیه تیمی را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید  فضائل و خواص ذکر یونسیجه

یحیی گل محمدی ، سرمربی سرخپوشان نیز در این جلسه صحبت کرد و گفت: حضور شما در تمرین امروز مهم و مفید بود و امیدواریم با توجه به شرایط تیم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم اما همه ما به دنبال هیئت و صورت در باشگاه. “او مدیرعامل باشگاه است و امیدواریم بیش از این مورد حمایت قرار گیرد. ما مشکلات و مشکلات را درک می کنیم ، اما باید حمایت بیشتری را ببینیم.

جعفر سامعی همچنین به اعضای تیم قول داد که اتحاد ، همدلی و همبستگی ایجاد شده بین باشگاه ، اعضای تیم و هواداران با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید