گلوریا عباسی در نقش یک دختر بد



گلوریا عباسی بازیگر سینما و تلویزیون که سریال “برادر” وی در حال حاضر به کارگردانی جواد افشار از شبکه آی فیلم در حال پخش و کارگردانی است ، درباره حضورش در این سریال گفت: “من در این سریال نقش” نازی “را بازی کردم که نسبت به دیگر نقش هایم بود “من دوست ندارم در قالب مجموعه ای از برنامه های خاص و دائمی کلیشه شود و از تجربیات جدید نمی ترسم و مایلم هزینه آن را بپردازم.”

وی افزود: من قبل از سریال مدینه همیشه نقش های مثبت داشتم اما خوشبختانه آقای سیروس مقدم شجاع بود و به من نقش منفی داد. “این روند را در شیمی ادامه دادم تا اینکه به سریال برادر و نقش نازی آمدم.”

کارتهای مثبت با فیزیک صورت من مطابقت بیشتری دارند

بازیگر نمایش “شهرزاد” با یادآوری ماندگاری نقش های مثبت خود در ذهن مخاطب یادآور شد: شاید به دلیل هیکل صورت من باشد که نقش های مثبت با او همخوانی بیشتری داشته و در قلب مخاطب می نشیند . واقعیت این است که بعضی از بازیگران نقش های مثبت تر و دیگران نقش های منفی بیشتری دارند. این یکی از عواملی است که بازیگر را به یک کلیشه تبدیل می کند. “بسیاری از بازیگران در دوران بازیگری شان فرصتی برای امتحان نقش های مختلف ندارند ، اما خوشبختانه من این کار را کردم.”

عباس در پاسخ به این که خودش کارتهای مثبت یا منفی بیشتری دوست دارد؟ وی گفت: “هر چقدر یک شخصیت از خود واقعی من دورتر باشد ، برای من جذاب تر است که نقش او را بازی کنم.” طبیعتاً از این نظر کارتهای منفی جذابتر و چالش برانگیزتر به نظر می رسند. “به طور کلی ، شخصیت های منفی و خاکستری شخصیت پیچیده تری دارند و نقش آنها جذاب تر از دشوار است.”

بیشتر بخوانید  امکان استعلام چک به صورت اینترنتی فراهم شد

وی در پاسخ به این سال که چرا برخی از بازیگران در این نقش باقی می مانند ، گفت: شاید همه بازیگران آماده این خطر نباشند و تصویر مخاطب را برای خود تغییر دهند یا از بین ببرند. وقتی مخاطب شما را به عنوان یک بازیگر مثبت می بیند ، تغییر این دیدگاه کار آسانی نیست و این به شهامت و ریسک پذیری زیادی نیاز دارد. “من شخصاً از این خطر نمی ترسم و حاضر هستم نقش های مختلفی را بازی کنم که از من دور باشند.”

شخصیتی پر از عقده های غرق شده

این بازیگر همچنین با اشاره به نقش خود در “برادر” اظهار داشت: نازی از آن شخصیت هایی است که می تواند با کارهایش مخاطب را غافلگیر کند ، چیزی که فکر می کنم واقعاً اتفاق می افتد. او شخصیتی خاکستری و مرموز است که ممکن است در ابتدا تکلیفش در داستان مشخص نباشد و مخاطب با او احساس سردرگمی کند ، اما با پیشرفت داستان نازی ها بهتر جا می افتند و نقش بازی می کنند. وی از نظر شخصیتی ابعاد مختلفی نیز دارد که در رفتار و برخوردهای وی با افراد اطرافش در طول تاریخ منعکس می شویم. نازی ها پر از عقده های غوطه ور است که هر کدام به موقع می جنگند. تمام رفتار او در مواجهه با افراد اطرافش مانعی است. “این قانون حتی در نحوه رفتار او با پدر منعکس می شود.”

وی همچنین درباره واکنش مردم به این نقش اظهار داشت: “هر چقدر هم که مردم به من گفتند دختر نازی چقدر شیطنت می کند ، به این معنی است که من توانستم کار خود را در حد قابل قبولی انجام دهم. افراد معمولاً ارتباط بهتری با نقش های مثبت دارند و این احساس مثبت یا منفی را در چهره بازیگران نشان می دهند. “برادر یکی از محبوب ترین کارهای تلویزیونی بود و وقتی پخش شد ، نظرات مختلفی از مردم در مورد خود سریال و نقش نازی ها داشتم.”

بیشتر بخوانید  صدور سند مالکیت برای ۲۹۶ هکتار از بستر رودخانه‌های استان تهران

در پایان بازیگر «شیمی» درباره همکاری خود با جواد افشار گفت: به طور کلی هر وقت همکاری خوبی با یک کارگردان داشتم می خواستم این تجربه را تکرار کنم. فکر کنم خیلی جلوتر باشی “ما با آقای افشار در” شیمی “همکاری بسیار خوبی داشتیم و وقتی به او پیشنهاد بازی در سریال” برادر “شد ، من با کمال میل پذیرفتم.”

۵۷۵۷

دیدگاهتان را بنویسید