گفتگوی فرمانده ارشد سپاه با رسانه ضدانقلاب؟!/ پشت پرده خبر جنجالی فاش شد



آنچه دیگران می خوانند:

شبکه بین الملل عربستان و رسانه های ضد انقلاب که در روزهای اخیر به طور تخصصی به انتشار اخبار جعلی بدون سند و مدرک پرداخته اند، در جدیدترین اخبار بدون سند و مدرک مدعی شدند یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت و گو کرده است. آن شبکه و گفت که فرماندهان این سازمان ها به دلیل کمبود نیروی انسانی مستمری بگیران خوانده می شوند.

این ادعا را باید در ادامه اخبار منتشر شده از سوی این شبکه و دیگر شبکه های ضدانقلاب بررسی کرد و خیلی زود کذب محرز شد. در چند روز گذشته شاهد بودیم که سازمان بین المللی اعتراضات مردگان یک سارق مسلح را اعلام کرد که در تعقیب و گریز پلیس کشته شد. یا اینکه ادعاهای مختلفی در مورد تیم فوتبال داشته است. از جمله اینکه نام سردار آزمون از تیم ملی حذف شد.

قبل از آن بی بی سی فارسی فردی به نام بختیار را که سابقه فرماندهی سپاه را نداشت و همسر سابقش فریبا داودی مهاجر از چهره های ضد انقلاب بود را به عنوان فرمانده سابق سپاه معرفی کرد! اگرچه او تجربه ای در فرماندهی نداشت و مدخل هایی که برای او در ویکی پدیا انجام دادند نادرست و حذف شدند.

به هر حال، وقتی سی‌ان‌ان، نیویورک تایمز و دیلی میل آبروی خود را می‌فروشند و ادعاهای عجیب و غریب درباره ایران منتشر می‌کنند، برای انترناسیونال مشکلی نیست که ادعاهای بی‌اساس و کذب داشته باشد.

بیشتر بخوانید  پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان

وزیر اطلاعات این شبکه را تروریستی اعلام کرد و کارمندان آن توسط وزارت امور خارجه تحریم شدند. طبق اخباری که پیش از این تسنیم منتشر شده بود، دو تن از کارگران آن شبکه تروریستی از همکاری خود با نهادهای امنیتی خبر دادند.


دیدگاهتان را بنویسید