مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گشایش ثروت احسان علیخانی در برنامه عصر جدید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


عصر جدید مسابقه استعدادهای تلویزیونی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید و پخش می شود. این برنامه که به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی با سه شبکه رادیویی و تلویزیونی سیما است که پخش فصل اول آن از 26 بهمن 1396 آغاز شد.


عصر جدید

پخش فصل دوم این برنامه از 6 اسفند 1396 آغاز شد و در 30 اسفند 1396 به پایان رسید. همچنین فصل سوم دوره جدید از اول فروردین 1401 مصادف با نوروز و آغاز قرن پانزدهم شمسی پخش خواهد شد.

در این برنامه شرکت کنندگان می توانند به صورت انفرادی یا گروهی در زمینه های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی اعم از آواز، شعبده بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن خوانی، ریاضی، بیت باکس، ژیمناستیک، هماهنگ سازی، هنرهای رزمی، نمایش، پارکور، ریتمیک حرکات و … شرکت کنید. این برنامه توانایی های مختلفی را از سراسر ایران جذب می کند.


عصر جدید

هر شرکت کننده سعی می کند با نشان دادن استعداد خود به صورت زنده و گرفتن یک سفید یا رای داوران حاضر را تحت تاثیر قرار دهد. داوری برنامه در فصل اول و دوم بر عهده امین حاجایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی بودند. احسان علیخانی تهیه کنندگی و اجرای برنامه را بر عهده دارد و در فصل سوم امین حیایی به همراه مجید اسمعلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی داوری فصل سوم فصل جدید را بر عهده دارند.


بیشتر بخوانید  تنها چهره ی معروف متولد امروز 17 خرداد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *