مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گزارش هواشناسی 9 آوریل 1401. / آیا هوا در حال گرم شدن است؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران کشور گفت: از فردا (14 فروردین) در برخی نقاط کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، گاهی بارش باران و گرد و خاک پیش بینی می شود. دما به تدریج افزایش می یابد.

صادق ضیائیان گفت: وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک از امروز (۹ فروردین) تا بامداد چهارشنبه (۱۲ فروردین) در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و شرق کرمان و در سایر نقاط جوی آرام پیش بینی می شود. کشور می رود.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر روز چهارشنبه در برخی مناطق کردستان، زنجان، جنوب شرق آذربایجان و جنوب غرب آذربایجان گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گذرا پیش بینی می شود، گفت: گاهی رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط در همدان، مرکز، زنجان، قزوین رگبار و رعد و برق وجود دارد. ، البرز، تهران و در سواحل غربی دریای خزر.

به گفته ضیائیان، جمعه و شنبه (22 و 23 فروردین) در اکثر نقاط کشور آرام است و جمعه در خراسان شمالی و خراسان شمالی نیز بارش گاه به گاه دور از انتظار نیست و همچنین جمعه در شمال شرق و شرق در کشور و شنبه در شرق سرعت باد افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه از چهارشنبه تا شنبه (10 تا 23 فروردین) افزایش تدریجی دما در اکثر نقاط کشور وجود دارد، افزود: از اوایل صبح امروز تا صبح چهارشنبه، خلیج فارس، دریای هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.»

بیشتر بخوانید  تجمع اعتراضی شهدای دولت در مقابل هیئت امنا/ عکس

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: فروردین ماه نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و گاهی باران با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای 9 و یک حداکثر دما 21 درجه سانتیگراد

ضیائیان در پایان گفت: امروز و فردا (9 و 10 فروردین ماه) اهواز با دمای 30 و 33 درجه سانتیگراد و بندرعباس با دمای 30 و 32 درجه سانتیگراد و شهرکرد با دمای 8- و -3 درجه سانتیگراد. درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان هستند این ایالتها هستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *