گزارش هواشناسی 6 شهریور 1401 / آیا هوا گرمتر می شود؟



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی از آسمان صاف در اکثر نقاط کشور، افزایش نسبی دما از روز سه شنبه، خیزش گرد و غبار در شرق و نفوذ گرد و غبار خبر داد. در غرب ایران

صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور گفت: طی هفته آینده آسمان در بیشتر نقاط کشور صاف و آرام خواهد بود. در ساعات بعدازظهر روز یکشنبه (6 شهریور ماه) در فلات البرز مرکزی و برخی نقاط استان خوزستان افزایش ابر، گاهی رگبار و وزش باد پیش بینی می شود همچنین در اوایل شب در ارتفاعات جنوب شرق سیستان و شمال شرق سیستان افزایش ابری و گاهی رگبار و وزش باد پیش بینی می شود. بلوچستان و در شرق هرمزگان شرایط رشد پیش بینی می شود ابر و رگبار پراکنده و رعد و برق نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: این وضعیت در جنوب کشور در روز دوشنبه (16 شهریور) ادامه خواهد داشت. تا روز سه شنبه (8 شهریور) در مناطق شمال شرق و شرق کشور وزش باد پدیده غالب است و در منطقه زابل با خیزش گرد و خاک، وزش باد شدید پیش بینی می شود که منجر به کاهش کیفیت هوا. .

هوا داره گرم میشه

به گفته ضیائیان، از روز سه شنبه تا آخر هفته روند غالب افزایش نسبی دما است.

وی در ادامه بیان کرد: از امروز تا چهارشنبه (6 تا 9 شهریور) در شرق دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (16 شهریور) در روز صاف و وزش باد و در شب کمی وزش باد خواهد بود. با کمینه دمای 19 و حداکثر 33 درجه سانتیگراد طی بعدازظهر روز سه شنبه (17 شهریور) صاف و وزش باد با کمینه دمای 20 و حداکثر 33 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید  چه چیزی با حذف ارز ترجیحی «قیمت دارو» را تغییر می دهد؟

ضیائیان در پایان گفت: امروز و فردا (6 و 7 شهریور) اهواز با 45 و 46 درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با 5 درجه سانتیگراد سردترین است.

دیدگاهتان را بنویسید