گزارش هواشناسی 4 بهمن 1400 / زمان تداوم بارش برف و باران اعلام شد



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم و به ورود سامانه بارشی به کشور، سازمان هواشناسی چهارشنبه هفته جاری از آغاز بارش برف، باران، وزش باد و کاهش دما خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های سینوپتیک و آینده‌نگر سازمان هواشناسی، طی ۳ روز آینده در اکثر نقاط کشور جو پایدار و در شهرهای صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. پیش بینی می شوند.

از بعدازظهر چهارشنبه با ورود بارش ها در شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی افزایش تدریجی ابر، گاهی باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود. سامانه بارشی گسترده و شدید علاوه بر مناطق مذکور در بخش‌هایی از جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، فلات و شیب زاگرس، فلات و شیب البرز جنوبی، بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه در سواحل دریای خزر، در ارتفاعات و دامنه های البرز، در مناطق شمال شرق و با شدت کمتر در شمال غرب، بارش باران ادامه دارد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، روز چهارشنبه وزش باد شدید موقتی در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب و مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. چنین شرایطی روز پنجشنبه در مناطق مرکزی، شرق و شمال شرق و روز جمعه در دامنه های شرقی، جنوب شرقی و جنوبی البرز پیش بینی می شود.

هوای سرد از امروز تا پنجشنبه در شمال غرب کشور ادامه دارد و در سایر نقاط کشور افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود. روز پنجشنبه با نفوذ هوای سرد در مناطق غرب و جنوب غرب و روز جمعه در نیمه شمالی کشور کاهش 4 تا 6 درجه ای دما پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید  زن جوان با تبر سر شوهر خیانتکارش را برید! -

دیدگاهتان را بنویسید