مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گزارش هواشناسی 28 فروردین 1401 / امروز در کدام مناطق کشور باران می بارد؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات جوی با بیان اینکه در برخی از روزها در برخی نقاط استان های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و البرز مرکزی، مشاهده می شود. بارش باران و برف خواهد بود، ضمناً دمای هوا در استان های شمال کشور در آخر هفته افزایش یافت.

صادق ضیائیان وی بیان کرد: امروز در برخی نقاط استان های ساحلی خزر، در برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان شمالی رضوی و فلات البرز مرکزی بارش باران، وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه روز سه شنبه در مناطق کوهستانی استان های ساحلی خزر بارش گاه به گاه و خفیف باران پیش بینی می شود، وضعیت جوی کشور در دو روز آینده را تشریح کرد: طی دو روز آینده در استان ها در دامنه های جنوبی مرکزی قرار دارند. البرز. ، شرق و بخش هایی از مرکز وزش باد شدید تا چند ساعت و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گفته ضیائیان، بعدازظهر چهارشنبه بارش برف و باران و وزش باد شدید گذرا در برخی نقاط شمال غرب استان پیش بینی می شود و این روز در استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان احتمال گرد و خاک وجود دارد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت خطرات جوی همچنین گفت: در روز پنجشنبه در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل، شمال شرق آذربایجان و روز جمعه در خراسان شمالی و خراسان شمالی بارندگی مجدد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید  بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی هفته دمای هوا در استان های شمال کشور افزایش می یابد، افزود: طی دو روز آینده خلیج فارس، دریای اورمز و دریای عمان افزایش می یابد. طوفانی و طوفانی و دریای خزر روز دوشنبه.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ فروردین) صاف و در برخی نقاط همراه با وزش باد با کمینه دمای ۶ و بیشینه پیش بینی می شود. درجه حرارت. 16 درجه سانتیگراد و چهارشنبه (10 فروردین) نیمه ابری، نیمه وزش باد و در شب به تدریج ابری با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد.

ضیائیان در پایان گفت: امروز و فردا (8 و 9 فروردین) گرمترین شهر بندرعباس با دمای 31 و 32 درجه سانتیگراد و سردترین شهر کردستان با دمای 10- و 8- درجه سانتیگراد است. ، مراکز استان های کشور.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *