مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گزارش هواشناسی ۱۶ آبان ۱۴۰۰ / بارش باران در این استان‌ها شدت می‌گیرد –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام کاهش بارش‌ها در شمال و مرکز کشور، گفت: شدت بارش‌ها امروز (یکشنبه) برای نواحی جنوبی کشور است، همچنین بارش‌ها در مناطقی از تهران، البرز و سمنان ادامه دارد.

«فریبا گودرزی» درباره وضعیت آب و هوایی کشور، افزود: شدت بارش‌ها امروز در استان‌های چهارمحال‌ و بختیاری، نیمه جنوبی یزد، هرمزگان، غرب و جنوب اصفهان، کرمان، خراسان‌جنوبی و شمال فارس خواهد بود و  آب‌گرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌داد: امروز در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، فارس، یزد، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان‌جنوبی، کرمان، هرمزگان، بوشهر و جزایر تنگه هرمز و خلیج‌فارس رگبار رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، امروز در برخی نقاط تهران، البرز و سمنان شاهد ادامه بارش‌ها به صورت موقت خواهیم بود.

وی بیان‌داشت: فردا (دوشنبه) بارش‌ها در جنوب کشور ادامه دارد و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جوی آرام را در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی اضافه‌کرد: روز پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود.

به گفته وی، از روز دوشنبه برای شمال کشور شاهد افزایش تدریجی دما خواهیم بود و از روز پنجشنبه مجددا در پی ورود سامانه بارشی جدید کاهش دما را در نوار ساحلی خزر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان‌کرد: آسمان تهران امروز ابری همراه با مه رقیق و گاهی بارش باران خواهد بود و عصر امروز کاهش ابر برای تهران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید  زن تهرانی وسط خیابان له شد / جنازه از لای گاردریل بیرون کشیده شد + عکس -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *