گزارش منتشر شده درباره فساد در فولاد مبارکه را تایید نمی کنم


به گزارش سلام نو، رئیس کمیته تحقیق و تفحص از کارخانه آهن مبارکه اصفهان با تکذیب صحت گزارش منتشر شده در خصوص فساد در کارخانه فولاد مبارکه گفت: برخی دوست دارند پشت سر آن از اعداد و آنچه می خواهند بگویند استفاده کنند. شماره

حسین میرزایی عضو شورای اسلامی با اشاره به آمار و نتایج منتشر شده در حوزه تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان تاکید کرد: به عنوان رئیس کمیته تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان در مجلس، گزارش منتشر شده در فضای مجازی در این زمینه را تایید نمی کنم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه اصفهان در شورای اسلامی درباره علت این مشکل گفت: متاسفانه این گزارش تحقیق و تفحص از سوی کمیته مذکور منتشر نشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در روند تهیه گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان تلاش کردیم صددرصد منصفانه و عادلانه عمل کنیم، گفت: این گزارش ارائه نشد.

رئیس کمیسیون تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه در تهیه گزارش تحقیق و تفحص و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان حذفیات و اضافات فراوانی وجود داشت، ادامه داد: بررسی های بیشتر و متاسفانه افرادی مواردی را به این گزارش اضافه کرده اند. و به طور کلی از خودم و کمیته. حقوق منتشر نشده است.

میرزایی با بیان اینکه گزارشی که در فضای مجازی در قالب تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان منتشر کرده است قابل استناد رسمی نیست، تصریح کرد: با این حال گزارش واقعی خود را که گزارش اصلی این بررسی است از طریق سیستم حقوقی خود ارائه کردیم. . قوه قضائیه برای تعقیب عاملان

بیشتر بخوانید  ماجرای استفاده پلیس از میله زنده‌گیری حیوانات در بازداشت یک خانم چه بود؟ -

آیا تعداد تخلفات ذکر شده در گزارش فساد مالی فولادو مبارکه صحیح است؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنگام گزارش این موضوع در فضای مجازی تعداد تخلفات صحیحی گزارش شده است؟ وی گفت: اگر می خواستیم در این گزارش ارقام را منتشر کنیم، گزارش را به صورت خلاصه ارائه می کردیم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص ذوب آهن اصفهان در شورای اسلامی تاکید کرد: ماجرا از این قرار است که عده ای دوست دارند شماره بگیرند و پشت این اعداد هر چه می خواهند می گویند.

میرزایی در پاسخ به این سوال که آیا این ارقام منتشر شده صحیح نیست؟ گفت: البته این سوال را هم تایید نمی کنم.

این نماینده مردم در شورای اسلامی با اشاره به توزیع رانت در فولاد مبارکه اصفهان گفت: البته این توزیع رانت ممکن است در برخی موارد به دستور دولت باشد اما رانت در این بخش شکل می گیرد. بنابراین بسیاری از فساد مربوط به اجاره افراد واقعی وجود دارد.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه اصفهان در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقادیری از فساد و برخی تخلفات قطعی است.

میرزایی با اشاره به اهداف تحقیق و تفحص از ذوب آهن مبارکه اصفهان گفت: در این بررسی ها سعی شده است برخی از این تخلفات مبنای قانونی پیدا کنیم تا بتوانیم آن ها را رفع کنیم. پس حساب، حساب فولاد مبارکه نیست، بنابراین اکثر شرکت های مشابه، چه فولاد و چه معدن و پتروشیمی، که سیستم حقوقی خصوصی دارند یا سیستم حقوقی خصوصی با مدیریت دولتی و غیره، یکسری مشکلات حقوقی دارند. باید حل بشه..

بیشتر بخوانید  راز هولناک زندگی یک زن با جسد شوهرش در شیراز -

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از کارخانه آهن مبارکه اصفهان در شورای اسلامی با اشاره به تخلف دستگاه های دولتی در جریان تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه گفت: البته تعداد این دستگاه ها محدود است و بسیاری از آژانس ها بی گناه بودند

این نماینده مجلس تصریح کرد: عمده مشکلات در جریان این تحقیقات مربوط به افرادی بود که به دلیل رانت و ارتباطات سیاسی و به دلیل عدم کفایت، مسئولیت غیرقانونی فولاد مبارکه را داشتند و مرتکب این تخلفات شدند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اصفهان در شورای اسلامی تاکید کرد: اگر گفته می شود این تخلفات سیستمی اتفاق افتاده است، باید گفت تقریباً وجود نداشته است و اگر هم می شد، ممکن بود در یکی و دیگری اتفاق افتاده باشد. . دو مورد و بیشتر تخلفات از سوی افراد و مدیران نالایق بوده است.

وی با بیان اینکه این تخلفات در دولت قبل رخ داده است، گفت: این رسیدگی از مهر 97 تا مهر 1400 و مربوط به دولت قبل و مدیرکل قبلی فولاد مبارکه بود نه مدیرکل فعلی که پاک و متخصص است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص اصفهان مبارکه استیلا در شورای اسلامی تاکید کرد: از وزیر صمت تشکر می کنیم که به محض اطلاع از این تخلفات بلافاصله مدیرکل سابق را برکنار و مدیرکل حرفه ای و انقلابی را جایگزین وی کرد. . .

این نماینده مجلس تاکید کرد: درخواست ما از قوه قضائیه این است که احتیاطات لازم را در این اداره انجام دهند تا خدای ناکرده مرتکبان این حادثه از کشور فرار نکنند.

بیشتر بخوانید  حقایقی جالب و عجیب درباره قلب انسان که با شنیدن آن شگفت‌زده می‌شوید! -

منبع: بازار

<п>اعلامیه گزارش منتشر شده درباره فساد در فولاد مبارکه را تایید نمی کنم اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید