مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گزارش زنده: استقلال صفر ـ گل‌گهر ۱

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


استقلال گل‌گهر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: آبی های تهران پس از کسب رتبه سوم لیگ برتر، تنها در جام حذفی شانس قهرمانی دارند. به هر حال قهرمانی در جام حذفی و برگزاری دربی احتمالی در سوپرجام، می تواند باعث خرسندی هواداران استقلال شود.

در سمت مقابل نیز امیر قلعه نویی که در این فصل با گل گهر نتایج قابل قبولی گرفت، رویای بزرگی در سر دارد. او می خواهد در نخستین فصل حضورش روی نیمکت تیم سیرجانی، آنها را به قهرمانی جام حذفی رسانده و کسب سهمیه آسیایی گل گهر را قطعی کند. اتفاق بزرگی که در صورت رخ دادن، به اعتبار قلعه نویی در فوتبال ایران خواهد افزود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی، محمد آقاجانپور، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی و یونس شاکری

دقیقه 1: بازی تازه شروع شده بود که خطای علیرضا علیزاده روی بازیکن استقلال باعث شد داور بازی به این بازیکن کارت زرد نشان دهد. امیر قلعه نویی نیز در اعتراض به واکنش داور، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 14: حرکت خوب مهدی قایدی در گوشه محوطه و پاس در عرض او به محمد نادری رسید که ضربه بغل پای این بازیکن را علیرضا آرتا از روی خط دروازه برگشت داد تا بزرگترین شانس استقلال برای گلزنی از دست برود.

دقیقه 25: یک پاس در عمق خوب از بازیکن گل گهر به امین پورعلی رسید و در حالیکه حسینی از دروازه بیرون آمده بود، بازیکن سیرجانی ها قصد داشت با ضربه ای چیپ توپ را از بالای سر حسینی عبور دهد که گلر استقلال به خوبی این ضربه را مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

بیشتر بخوانید  فیلم/ محسنی اژه‌ای: ضرر سلب اعتماد مردم از عدلیه قابل جبران نیست

دقیقه 42: گل‌گهر با ارسال از چپ روی دروازه استقلال خطر ایجاد کرد اما ضربه سر یونس باهنر به بیرون رفت. تا پیش از این لحظه، بازی برای دقایقی از افت و خیز مناسبی برخوردار نبود. 

گل اول گل‌گهر: ضربه کاشته سعید صادقی در دقیقه 47 با مشت حسینی به زمین برگشت و در ریباند امین پورعلی توپ را به گل تبدیل کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *