گزارش روز چهارم بازیهای المپیک از ناک اوت بوکس گرفته تا رکوردهای شنای گران قیمت


به گزارش فارس ، روز چهارم بازی المپیک توکیو در این بین کاروان کشورمان این واقعیت را به دنبال داشت که در مسابقات امروز توزیع مدال وجود نداشت. تیم ملی کشورمان در رشته های بوکس ، شنا ، والیبال و بدمینتون شرکت کرد که نتایج کامل آن به شرح زیر است:

والیبال:

شاگردان آلکنو امروز پس از پیروزی مقابل لهستان در یک مسابقه حساس و دشوار موفق شدند ونزوئلا شکست با 3: 0. در دومین مسابقه ما در بازیهای المپیک توکیو ، بزرگان کشورمان حریفان خود را با نتایج 25 بر 18 ، 25 بر 20 و 25 بر 17 شکست می دهند.

بدمینتون:

ثریا آگای تنها رقیب کشورمان در این ماده است که امروز در اولین مسابقه خود به مصاف فاطیما عبدالرزاک از مالدیو رفت و با نتیجه 2 بر 0 پیروز شد. یک آقایی در بازی دوم خود مقابل حریفی از چین می رود

مشت زنی:

شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان مقابل یویتو موریواکی از ژاپن با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

شنا كردن:

متین بالسینی در دوی 200 متر شنای پروانه توانست با ثبت زمان 01: 59.97 با شکستن رکورد خود و ایران در رده دوم قرار گیرد. با این نتیجه ، بالسینی در رده سی و سوم قرار گرفت و نتوانست خیلی دور شود.

به دلیل هزینه شنا ، فقط یک رکورد ملی شکسته شد و با این وجود هزینه شنا نتوانست انتظارات را برآورده کند.

تکواندو:

بر اساس این پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو و تأیید کمیته بین المللی المپیک (IOC) برای اولین بار در مسابقات تیمی تکواندو مشترک در قالب یک تست در المپیک توکیو در حال برگزاری است. تیم های ایران و چین از طریق مسابقات جام جهانی و ورزش های رزمی موفق به کسب سهمیه شرکت در این رویداد شدند و با اعلام فدراسیون جهانی تیم های ساحل عاج ، روسیه و ژاپن نیز در این مسابقات شرکت می کنند مسابقات

بیشتر بخوانید  افزایش نجومی قیمت پراید | لیست قیمت پراید امروز

ایران و ژاپن که در گروه دوم هستند ، ظهر امروز (دوشنبه ، 25 آگوست) ساعت 15:30 به مصاف هم رفتند و نبرد آنها با نتیجه 52 بر 31 به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید ، بنابراین وظیفه تیمی است که از گروه دوم به مرحله نهایی صعود می کند این دوره از مسابقات باید مشخص شود.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید