گزارش دهی در وزارت بهداشت ضعیف است – اخبار پزشکی – اخبار اجتماعی تسنیم


اقبال شاکری در مصاحبه با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم وی گفت: وزارت بهداشت نباید با برنامه ریزی نادرست کار خوب تولید واکسن و اتفاقات خوبی را که در تولید آن در کشور رخ داده است ، تضعیف کند. این موضوع هم در سخنان مقام معظم رهبری و هم در مجلس ذکر شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تزریق برنامه ریزی نشده واکسن و ترافیک سنگین در برخی مراکز واکسیناسیون ، گفت: همه اینها ناشی از ضعف مدیریت در بدنه وزارت بهداشت است.

وی افزود: با وجود تمام هزینه ها و ارزی که برای واردات واکسن در نظر گرفته شده است ، اطلاع رسانی به مردم برای کاهش تنش ها و نگرانی های مردم و خانواده ها چه اشکالی دارد.

شاکری با انتقاد از اینکه مقامات تمایلی به صحبت با مردم نداشتند و تمایلی به ارائه اطلاعات دقیق و جامع نداشتند ، خاطرنشان کرد: بقیه باید این کمبود را جبران کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تلاش های زیادی که در حال انجام است ، مسئولیت در وزارت بهداشت واقعاً ضعیف است و جهل زیادی در حال انجام است که مضر است.

وی یادآور شد: بسیاری از مسائل مهم و اساسی با تاخیر و عدم برنامه ریزی کارکنان روبرو است ، به عبارت دیگر ضعف حاکمیت اگر در حال حاضر مشخص نیست که برنامه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها چیست؟

شاکری ادامه داد: خانواده ها با نگرانی های زیادی روبرو هستند ، اما مشخص نیست که مقامات چه زمانی این مسائل را در اولویت قرار داده و این مسائل را حل کنند.

بیشتر بخوانید  نجم الدین شریعتی کفش دامادی به پا کرد

وی با بیان اینکه در مورد مدارس و دانشگاه ها مردم تا آخرین لحظه تحت فشار و استرس هستند تا از سوی مقامات محترم تصمیم گیری کنند ، گفت: همه این مسائل به دلیل ضعف حاکمیت وزارت بهداشت و وزارتخانه های مربوطه مانند وزارت علوم و آموزش و پرورش

شاکری ادامه داد: به معاون آموزش وزارت علوم گفتم آیا شرایط دانشگاه را نمی دانید؟ برنامه اکتبر شما چیست ، چرا آن را اعلام نکنید؟ چرا در مورد آخرین روز و آخرین ساعت گفتید که می گویید دلالان کشور می چرخند و واسطه ها جیب خود را پر می کنند؟ همه چیز به این سه راهنما برمی گردد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرا دانشگاهی که ویژگی اصلی آن باید برنامه ریزی باشد و یک ماه تا آغاز مهر باقی بماند ، هنوز تصمیم مسئولان قطعی نشده است!

وی گفت: “مقامات وزارت بهداشت در رادیو و تلویزیون در مورد برنامه ها و تصمیمات صحبت نمی کنند ، به ویژه در زمینه آموزش و پرورش و افتتاح مدارس و دانشگاه ها ، سپس علیه شورشیان اعتراض می کنند ، در حالی که شورشیان از این فقدان استفاده می کنند. اطلاعات و رازداری.. “

شاکری گفت: مشکل اصلی ما با مقر کرونا و وزارت بهداشت همان راز عدم افشای اطلاعات و اطلاع رسانی به تصمیم گیرندگان و برنامه ریزی و عدم صحبت با مردم است. ستاد تاج و وزارت بهداشت باید همه برنامه های خود را به درستی ، به موقع و به موقع به مردم اطلاع دهند.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  نرخ بهره بین بانکی به بالاترین رقم خود رسید + جدول

دیدگاهتان را بنویسید