مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گزارش تسنیم از نمایشگاه زنان کارآفرین اهوازی / مشاغل خانگی رمز جهاد اقتصادی است + فیلم – اخبار از خوزستان – اخبار استانهای تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اهوازاستفاده از فرصت های مشاغل داخلی علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی جدید ، می تواند به توسعه اقتصادی کشور نیز منجر شود که در آن توانمند سازی و حمایت از مشاغل داخلی در زمینه توسعه اقتصاد خانواده بسیار مهم است.

در این میان ، حمایت از مشاغل مستقر در خانه نیازی به قوانین ، احكام ، برنامه ها و اقدامات عجیب و غریب ندارد ، كه گاه ماه ها یا سال ها در پیچ و خم دفاتر دولتی گیر می كند و گاه با اختصاص قطعه یا سالنی كه بتواند ایجاد كند. این مشاغل قابل مشاهده است. و ایجاد اشتیاق در توسعه مشاغل خانگی.

حسینیه ها و مساجد اهواز ، مانند سایر مناطق کشور ، علم حمایت از مشاغل خانگی را در پیش گرفته اند و گاه با اختصاص بخشی از مسجد به معرفی مشاغل خانگی ، گامی کوچک اما طلایی در آن جهت برداشته اند.

حسینیه ثارالله اهواز یکی از آن نمونه مراکزی است که در اقدامی جالب فضای محدود حسینیه را برای احیای اقتصاد خانه به مدت بیش از 100 میزبان به مدت سه روز رها کرده است تا شور و نشاط را در قلب زنان اهوازی القا کند. از این نمایشگاه به شرح زیر قابل مشاهده است.

انتهای پیام / 331 / ع

بیشتر بخوانید  آهنگ نری فردا بیای | آهنگ نری فردا بیای اصرار کنی من برگردم + MP3
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *