مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گریپ فروت برای مبارزه با اثرات منفی رژیم غذایی پرچرب

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اولین قدم کاهش چربی بدن است رژیم متعادل، متناسب و متفاوت است. سپس باید معده را تربیت و تربیت کرد و برای این کار باید تمرینات کششی و ورزش هایی که می توانند بر عضلات شکم فشار بیاورند کمک کردند.

به عنوان مثال روی زمین دراز بکشید، دستان خود را زیر سر خود قرار داده و قفل کنید و در عین حال پاها، سر و بالاتنه خود را به آرامی بالا بیاورید تا بدن به شکل پروتز یا پر درآید. تا 30 عدد بشمار و ثابت بمان.

این کار را هر روز انجام دهید و به تدریج زمان را افزایش دهید تا به تدریج عضلات شکم شما تقویت شوند. راه دیگر این است که به انقباض و بزرگ شدن شکم عادت کنید. اصولاً هنگام پیاده روی در طول روز یا در حین کار، شکم خود را بکشید و نگه دارید تا خسته شوید و انبساط و انقباض دیگری را تکرار کنید.

گریپ فروت برای خنثی کردن اثرات منفی رژیم غذایی

گریپ فروت برای خنثی کردن اثرات منفی رژیم غذایی

بخور گریپ فروت صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را بهتر کند. البته این میوه معطر و خوش طعم اثر کاهش وزن خاصی به جز در صورت استفاده از خود بر جای نمی گذارد حالت مناسب و همراه با حرکات ورزشی ملایم و مداوم.

همه ما می دانیم که هیچ میوه یا سبزی خاصی وجود ندارد که پاسخ همه رویاها باشد رژیم غذایی و کاهش وزن بنابراین ما متخصص و متخصص هستیم رژیم غذایی برای تغذیه غذای انفرادی و تمرکز بر روی برخی غذاها را تایید نمی کنید.

بیشتر بخوانید  موارد مصرف و عوارض قرص بوپروپیون (Bupropion)

گریپ فروت برای خنثی کردن اثرات منفی رژیم غذایی

اما غذاهای خاصی هستند که می توانیم به آنها توجه بیشتری داشته باشیم و جایگاه ویژه ای برای آنها داشته باشیم رژیم غذایی بیایید با آن روبرو شویم، گریپ فروت یکی از این غذاها است:

بر اساس یک مطالعه جدید از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی، مصرف منظم گریپ فروت می تواند کاهش وزن را تحریک کند و تاثیراتی را به همراه داشته باشد. رژیم غذایی همچنین حاوی مقادیر زیادی چربی است.

گریپ فروت برای خنثی کردن اثرات منفی رژیم غذایی

غذاهای مناسب برای آب کردن چربی های بدن

در این مطالعه، موش‌های 100 روزه مورد آزمایش قرار گرفتند رژیم غذایی پرچرب در عین حال، آنها در طول روز با آب تغذیه می شدند که 50٪ آن را عصاره گریپ فروت تشکیل می داد، در مقایسه با موش هایی با همان آب. رژیم غذایی تغذیه شدند

گریپ فروت برای خنثی کردن اثرات منفی رژیم غذایی

اما آبی که مصرف کردند، آب مخلوط با شیرین کننده هایی بود که کالری مشابه آب گریپ فروت داشت، یعنی 18 درصد کمتر. اضافه وزن هستند. موش‌ها علاوه بر افزایش وزن کمتر، 13 تا 17 درصد کاهش سطح گلوکز خون و کاهش سه برابری سطح انسولین را نشان دادند.

اثر محقق گریپ فروت در کاهش سطح قند خون، تصور می شود که با ترکیبات نارینگین آن مرتبط است. نارینگین فلاونوئیدی است که در میوه ها یافت می شود. اما علت تأثیر این میوه بر کاهش وزن همچنان یک راز باقی مانده است و دانشمندان امیدوارند به زودی به این موضوع پی ببرند.

گریپ فروت برای خنثی کردن اثرات منفی رژیم غذایی

نویسنده این مطالعه، جوزف ناپولی، خوشبین است که یافته های این مطالعه تأثیر مشابهی بر روی انسان دارد، اما در حال حاضر محققان مطمئن نیستند که چه مقدار گریپ فروت یا آب این میوه باید مصرف شود تا تأثیر مشابهی بر روی انسان داشته باشد. . بگذار باشد.

بیشتر بخوانید  موارد مصرف فنی توئین کامپاند چیست؟

گریپ فروت برای خنثی کردن اثرات منفی رژیم غذایی

7 + 1 غذای چربی سوز

آیا به دلایل بیشتری برای پذیرفتن این میوه منحصر به فرد برای صبحانه خود نیاز دارید؟ گریپ فروت سرشار از ویتامین هایی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، یعنی ویتامین های C و A و همچنین حاوی مقادیر خوبی از آنتی اکسیدان لیکوپن است که مطالعات نشان داده است می تواند خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش دهد.

گریپ فروت برای خنثی کردن اثرات منفی رژیم غذایی

به خاطر داشته باشید که اگر در حال حاضر داروهای خاصی مصرف می کنید، بهتر است قبل از عادت به خوردن این میوه با پزشک خود مشورت کنید، زیرا ترکیبات موجود در گریپ فروت می تواند به روش متابولیزه شدن داروها در بدن متابولیزه شود. عوارض جانبی .

اینها شامل آنتی بیوتیک های خاص، داروهای کاهنده کلسترول و داروها است ضد اضطراب به خاطر داشته باشید که تداخلات لزوما محدود به این داروها نیست.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *