مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گریه های بی امان و ضجه زنی شیلا خداداد در بهشت زهرا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر، شیلا خداداد وی متولد 23 آبان 1359 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد بازیگر مشهور سینمای ایران در دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد.شیلا خداداد وی پس از جراحی بینی با آقای فرزین سرکارات ازدواج کرد و اکنون دارای دو فرزند یک پسر و یک دختر است. همسر شیلا خداداد دکتر فرزین سرکارات جراح زیبایی است. شیلا خداداد در عرصه موسیقی نیز فعال است. گریه ها و فریادهای بی امان شیلا کدداد در بهشت ​​زهرا غوغا کرد. این عکس در مراسم ختم یکی از خوانندگان ایرانی است.

شیلا خداداد

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

متولد: 23 آبان 1359

محل زندگی: تهران

حرفه: بازیگر

سالهای فعالیت: از سال 1378 تاکنون

همسر: فرزین سرکارات

فرزندان: سامیار، ساتن

مدرک تحصیلی: شیمی محض، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

شیلا خداداد

شیلا خداداد

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا کدداد (زاده ۲۳ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. شیلا خداداد تحصیلات خود را به پایان رساند و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. وی در رشته ریاضی و فیزیک در دبیرستان تحصیل کرد و در سال ۱۳۷۸ فارغ التحصیل شد و وارد دانشگاه شد. رشته شیمی محض دانشگاه آزاد را انتخاب کرد و در این رشته مشغول به تحصیل شد.

ورود شیلا خداداد به سینما

شیلا خداداد به طور کاملا اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و با بزرگان این عرصه شروع به کار کرد. شیلا خداداد در زمینه موسیقی نیز فعال است و در چندین گروه موسیقی فعالیت می کند. ورزش مورد علاقه شیلا خداداد فوتبال و والیبال است و تیم مورد علاقه او استقلال است. او در یک اعتراض سینمایی به سینما آمد.

بیشتر بخوانید  تکلیف ارائه خدمات بانکی به بی حجاب ها مشخص شد

عروسی شیلا خداداد

این بازیگر و «فرزین سرکارات» چند سالی است که با هم زندگی می کنند و حاصل ازدواجشان «سامیار و ساتین» است.

شیلا خداداد

شیلا هداداد که به گفته خودش در دوران اوج فعالیت های حرفه ای اش مجذوب بازیگری شده بود، در ابتدای زندگی مشترک تصمیم گرفت از این حرفه فاصله بگیرد و بیشتر در خانه با او باشد. شوهر.

شیلا خداداد می گوید هیچ وقت وسوسه جراحی زیبایی نشدم. شیلا خداداد: برخی از دوستانم به من می گویند که حالا که با جراح صورت ازدواج کرده اید، ذهن شما یک جورهایی آرام است و هر زمان که بخواهید می توانید چهره خود را برای تغییر به همسرتان بسپارید، در حالی که اینطور نیست. من قبل از ازدواج علاقه ای به جراحی زیبایی ندارم و معتقدم که صورت طبیعی خیلی زیباتر است و جالب است که همسرم هم همین نظر را دارد و مرا تشویق به جراحی زیبایی نمی کند.

اگرچه می گوید: به دلیل شغل همسرش بیشتر اوقات در مطب، بیمارستان، دانشگاه است، اما معتقد است که اگر می خواست بازیگر شود و شب کار می کرد، نمی توانست درست زندگی کند. برای پرداخت مشترک شوید به خصوص که می خواست به زودی مادر شود.

درباره شیلا خداداد بیشتر بدانید

شیلا خداداد اصالتا کرد اهل مهاباد بود و با بازی در سریال مسافری از هندوستان با ایرج نوذری در نقش اصلی وارد سینما شد و در بیست فیلم بازی کرد. فرزند او در آمریکا متولد شده و دارای پاسپورت آمریکایی است. او بارها به آمریکا سفر کرده و سابقه یک بار بازجویی در سال 1373 را به دلیل ارتباط با امیر قسمی و شبهیز دارد.

بیشتر بخوانید  رامبد جوان دلیل حذف نام وریا غفوری در برنامه/فیلم خندوانه را فاش کرد.

سبک زندگی مجلل او مانند نیوشا دیگمی، سحر قریشی و بهاره رهنما همواره مورد توجه رسانه ها بوده است. حملاتی که او علیه ساشا سبحانی آقازاده، دکتر محمد سبحانی، سفیر سابق ایران در ونزوئلا و مکزیک انجام داد، جنبه های مهم تری از زندگی او را آشکار کرد.

در سپتامبر 2017، او پستی در اینستا منتشر کرد که در آن جزئیاتی از رد کردن پیشنهاد بازی در یک فیلم آمریکایی با وجود میل درونی‌اش منتشر کرد. شیلا خداداد در کنار پرویز پرستویی و مهناز افشار یکی از فیلمبردارانی بود که دعوت رئیس جمهور سابق را به افطار رمضان سال ۱۳۹۶ نپذیرفت.

اما با وجود تمایل او به حمایت از نیازمندان، سبک زندگی مجلل او با انتقاد طرفدارانش مواجه شده است. شیلا خداداد یکی از هنرمندان سینمای ایران است که در اینستاگرام بسیار فعال بوده و در چهار سال اخیر بیش از 370 عکس در اینستاگرام خود آپلود کرده و نزدیک به 2 میلیون فالوور دارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *