گریه زاری داور عصرجدید در مراسم ترحیم همسر مجری معروف



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: حمد سلطانی وی متولد 13 شهریور 1367 در مشهد مقدس، مجری تلویزیون در برنامه های هیولا و مسابقات میدانی و مناسبت های مختلف، گرافیست و فارغ التحصیل گرافیست است. حمد سلطانی وی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا(ع) و مدیر کل گروه هنری سیما و رادیو مشهد می باشد. مراسم ترحیم همسر و فرزند حمد سلطانی مجری شبکه سه سیما در مسجد بلال شبکه آر تی وی گورکی گووری برگزار شد حمد سلطانی در مراسم امروز همسر و پسرش را بیشتر ببینید.

حامد سلطانی مدیر برنامه مسابقات میدون کیست؟

حامد سلطانی اجرای مسابقه میدون در شبکه سه را بر عهده دارد که در فصل اول مسابقات میدون و فصل دوم مسابقات میدون به عنوان مجری به همراه داورانی چون علیرضا ایونچی، امیر شکوهی نیا، مینا مهرنوش و حمیدرضا حضور دارد. موثقی.

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی تجاری محور است که در آن جوانان، کارآفرینان جوان، نخبگان اقتصادی، تولیدکنندگان، صنعتگران و افرادی که می خواهند محصولات، محصولات و صنعت خود را به مردم معرفی کنند، شرکت کرده و جوایزی دریافت می کنند.

حمد سلطانی

همسر حامد سلطانی

او چند سال پیش ازدواج کرد و دختری به نام فاطمه سلما دارد که تصاویر دخترش را با متن های احساسی و پدرانه به اشتراک می گذاشت.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | فریروز کریمی در طول شب ترانه و واکنش عجیب او ترسیده بود

آقای سلطانی به تازگی صاحب یک پسر شده بود که در 13 خرداد 1401 در یک تصادف همسر و پسر و پسر یک و نیم ساله خود را از دست داد.

سوابق مدیریت و اجرا

• تبلیغ کننده عفاف و حجاب

• مجری گرامیداشت ترور شهدا در استان های خراسان.

• فعالیت در وبلاگ نویس پارسیان

• مدیر دفتر گروه هنری معراج

مشاور و مدیر تبلیغات اداره کل تعاون استان خراسان رضوی

• همکاری با مجتمع تجاری کیان سنتر و مجتمع جواهر پرنس از مشهد

• فعالیت در اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد

• مشاور تبلیغات مرکز فرهنگی آموزشی شهید علم الهدی

• مدیر کارگروه تبلیغات، عضو شورای اسلامی شهر مشهد و عمار

• مجری و مشاور هیئت های مذهبی و بسیج دانشجویی

• پیمانکار مؤسسه چاپ زیتون و کارت و دانشگاه شهید منتظری مشهد

حمد سلطانی

نام: حامد

نام خانوادگی: Šoltani

متولد: 13 شهریور 1367 در مشهد

پیشه: مجری

رشته تحصیلی: گرافیک

زن: فائزه صفری

فرزندان: فاطمه سلما و محمدمهدی

درگذشت همسر و فرزند حامد سلطانی

حامد سلطانی در 13 خرداد 1401 در یک سانحه به مدت یک سال و نیم همسر و پسرش را از دست داد و داغدار شد. این حادثه ساعت 4:10 دقیقه بامداد در کیلومتر 65 اتوبان حر طبس رخ داد که در آن همسر و پسر مجری اعجوبه و تلویزیون در دم کشته شدند و مجری 34 ساله و هشت ساله اش. . – دختر پیر مجروح شده است.

حمد سلطانی

برنامه را در فیلد اجرا کنید

حامد سلطانی سرپرستی فصل اول و دوم مسابقات میدون را بر عهده داشت و با اجرای این برنامه به همراه داورانی چون علیرضا ایونچی، امیر شکوهی نیا، مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  پنجمین روز صعودی شاخص/ رشد ۸ هزار واحد ی شاخص بورس

میدون اولین مسابقه تلویزیونی تجاری محور است که در آن جوانان، کارآفرینان جوان، نخبگان اقتصادی، تولیدکنندگان، صنعتگران و افرادی که می خواهند محصولات، محصولات و صنایع خود را ارائه کنند، شرکت کرده و جوایزی دریافت می کنند.

برنامه سلام صبح بخیر را اجرا کنید

برنامه صبح بخیر سلام به موضوعات اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و … با محوریت تزریق حال و هوای صبح بخیر می پردازد. این برنامه توسط حامد سلطانی اجرا شد.

برنامه Monsters را اجرا کنید

فصل جدید هیولا به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی و اجرای حامد سلطانی ساخته شده است. در فصل جدید، اعجوبه‌ها اشیاء مختلفی طراحی کرده‌اند که در آن با کودکان ملاقات می‌کنند، بچه‌ها با پدرها ارتباط برقرار می‌کنند و چهره مادران را تشخیص می‌دهند و موارد دیگر.


دیدگاهتان را بنویسید