گریه زاری حامد سلطانی روی آنتن زنده



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: حامد سلطانی وی متولد سیزدهم شهریور 1367 در مشهد مقدس، مجری تلویزیونی مسابقات ایوبه و میدان و رویدادهای مختلف ویژه، گرافیست و فارغ التحصیل گرافیست است. حامد سلطانی وی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیر کل گروه هنری سیما و رادیو مشهد است. حامد سلطانی مجری شبکه سه سیما در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد. صحبت های تلخ حامد سلطانی در ادامه همسر و پسرش را در این مراسم ببینید.

آیا می دانید حامد سلطانی مجری برنامه مسابقه کیست؟

حامد سلطانی میزبانی مسابقات میدون در شبکه سه را بر عهده دارد که در فصل اول مسابقات میدون و فصل دوم مسابقات میدون به عنوان مجری در کنار داورانی چون علیرضا یونچی، امیر شکوهی نیا، مینا مهرنوش حضور دارد. و حمیدرضا متقی.

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی با محوریت کسب و کار است که در آن شرکت کنندگان جوان و جوان، کارآفرینان، نخبگان اقتصادی، تولیدکنندگان، صنعتگران و افرادی که می خواهند محصولات و صنعت خود را به مردم عرضه کنند، شرکت می کنند و برنده جوایز می شوند. .

حامد سلطانی

همسر حامد سلطانی

او چند سال پیش ازدواج کرد و یک دختر به نام فاطمه سلما دارد که تصاویری از دخترش را با نوشته های احساسی و پدرانه به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید  عکس/ لیلا بلوکات رستاخیز را در چشمان خود دید!

آقای سلطانی اخیرا صاحب پسری شد که همسر و پسر یک و نیم ساله خود را در 22 خرداد 1401 بر اثر تصادف از دست داد و عزادار شد.

سوابق مدیریت و اجرا

• مروج تبلیغات عفاف و حجاب

• مجری مراسم بزرگداشت شهدای استان خراسان

• فعالیت در وب مستر پارسیان

• مدیر دفتر گروه هنری معراج

مشاور و مدیر اجرایی تبلیغات اداره کل تعاون استان خراسان رضوی

• همکاری با مجتمع تجاری کیان سنتر و مجموعه طلا و جواهر شاهزاده مشهد

• دارای صلاحیت در اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد

• مشاور تبلیغات مرکز فرهنگی آموزشی شهید علم الهادی

• مدیر کارگروه تبلیغات، عضو شورای اسلامی شهر مشهد و عمار

• مجری و مشاور تبلیغات هیئت های مذهبی و بسیج دانشجویی

• مدیر پروژه تبلیغاتی موسسه چاپ زیتون و کارت و دانشگاه شهید منتظری مشهد.

نام: حمید

نام خانوادگی: سلطانی

متولد: 13 شهریور 1367. مشهد

شغل: هادی

مدرک تحصیلی: گرافیک

همسر: فیضه صفری

فرزندان: فاطمه سلمه و محمد مهدی

درگذشت همسر و فرزند حامد سلطانی

حامد سلطانی در 22 خرداد 1401 همسر و پسر یک و نیم ساله خود را در سانحه تصادف از دست داد و عزادار شد. این حادثه ساعت 4:10 دقیقه بامداد در کیلومتر 65 محور هور طبس رخ داد که در آن همسر و پسر مجری تلویزیون و برنامه ایوبه به شهادت رسیدند و مجری 34 ساله و 8 دختر ساله مجروح شدند

حامد سلطانی

شما می دانید که چگونه برنامه را اجرا کنید

حامد سلطانی مجری گری فصل اول و دوم مسابقات میدون را بر عهده داشت و در کنار داورانی چون علیرضا جونچی، امیر شکوهی نیا، مینا مهنوش و حمیدرضا متگی مجری این برنامه به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  اشتباه عجیب رسانه های ترکیه برای هافبک سابق استقلال / عکس

میدون اولین مسابقه تلویزیونی تجاری محور است که در آن شرکت کنندگان جوان و جوان، کارآفرینان و نخبگان اقتصادی و تولیدکنندگان و صنعتگران و افرادی که می خواهند محصولات و صنعت خود را به مردم معرفی کنند، شرکت می کنند و جوایزی کسب می کنند.

اجرای برنامه سلام صبح بخیر

برنامه سلام صبح بخیر با محوریت تزریق روحیه صبح بخیر و شامل موضوعات مختلفی از جمله اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و … حامد سلطانی اجرای این برنامه را بر عهده داشت.

اجرای برنامه معجزه

فصل جدید ایوبها به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی و اجرای حامد سلطانی تولید شد. Wonders در فصل جدید موضوعات مختلفی را طراحی کرد که در آن با کودکان، تعامل کودکان با پدران، شناخت چهره مادران و همچنین مسائل دیگر آشنا می شوند.


دیدگاهتان را بنویسید