گرین کارت در انتظار بازیگران کشف حجاب کرده



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن طلا نیوز: روزنامه های مرتبط با سپاه بازیگران که در روزهای اخیر هستند کشف کردهند عصبانی می شود و آنها را بازیگر “خوش تیپ” و اقدام آنها برای گرفتن گرین کارت اعلام می کند. این روزنامه ها نیز اعتراضات اخیر و کشف به نام «شورش زنان» و سپس به تهیه کنندگان و سرمایه گذاران توصیه کرد که هشدارهای لازم را به بازیگران خود بدهند.

به گزارش جوان، شورش زنان از همان ابتدا با زیر پا گذاشتن اخلاق می خواست خود را به جامعه زنان ایران تحمیل کند… پگاه آهنگرانی، دنیا مدنی، مریم بوبانی و چند تن دیگر سرمایه هایی بودند که به انقلاب زنان، زندگی سرازیر شدند. . ممکن بود موجی همه گیر جامعه ایران را در بر بگیرد، اما آنچه اتفاق افتاد سوخت کافی برای انقلاب به اصطلاح زنان در یک کشور اسلامی و شیعه نبود.

در ادامه این گزارش آمده است: ترانه علیدوستا را باید آخرین برگ این به اصطلاح حرکت دانست. جالب است که حتی علیدوستا هم از روز اول ظاهر نشد کشف کند و با دو ماه تاخیر وارد عمل شد تا روزی که انقلاب زنان است! او در حال افول است تا داستان را داغ کند… ساده ترین انگیزه اش شاید نشانه ضدانقلاب برای گرفتن گرین کارت یا رهایی از غبار ابهام یا فراموشی باشد.

نویسنده این مقاله سپس نوشت: تا پیش از این به جز ترانه علیدوستی، معدود سینماگرانی که کشف حجاب کردند، از جمله افرادی بودند که سال ها هیچکس در سینما به سراغشان نمی رفت و جامعه سینما به کلی آنها را فراموش کرده بود. مثلا دیروز شخصی به نام شراره دولت آبادی که از بازیگران درجه دو و فراموش شده به شمار می رفت اقدام به افشای حجاب کرد.

بیشتر بخوانید  خنده معنادار محمدرضا گلزار پس از پرسش با چاشنی همسرش! +فیلم

روزنامه سپه در ادامه هشدار می دهد: سرمایه گذاران و تهیه کنندگان سینمای ایران نیز باید بدانند که رفتار معدودی از بازیگرانی که هنجارشکنی می کنند ممکن است سرمایه گذاری آنها را در تولیدات سینمایی و پخش خانگی به خطر بیندازد و با مصادره به زودی با مشکل مواجه شوند. فیلم‌ها و سریال‌های منتشر شده یا ساخته می‌شوند، بنابراین باید تذکرات لازم را به بازیگران خود بدهند.


دیدگاهتان را بنویسید