مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گریم عجیب بهار افشاری در تئاتر احتمال!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بهاره افشاری در صفحه خود نوشت: در مورد امکانات اینجا برای خودت در ارتباط باش که هر وقت نگاهش می کنم یادم می آید چقدر برای هر یک از شما تمرین، یادگیری و زمان صرف شده است. ما رفتیم. و مهمتر از همه، افتخار می کنم که بیش از یک سال از عمرم را صرف انجام کاری کرده ام که امروز هم از دیدنش در عکس های او خوشحالم. برای همیشه در زندگی حرفه ای من می ماند # فرصت ها آقا محمد خان خاتون


گریم عجیب / بهاره افشاری

بهاره افشاری قبل از اینکه بازیگر و بازیگر شود، یک طراح صحنه و لباس حرفه ای بود. بهاره افشاری دارای مدرک بازیگری و لیسانس نقاشی است. بهاره افشاری یک برادر دارد. او فارغ التحصیل بازیگری و نقاشی است. قبل از اینکه بازیگر شود، تدوین و نقاشی می کرد.


گریم عجیب / بهاره افشاری

بهاره افشاری قبل از بازیگری تدوین و نقاشی می کرد. بهاره افشاری قبل از اینکه بازیگر و بازیگر شود، یک طراح صحنه و لباس حرفه ای بود. لباس های ایرانی را معرفی می کند. بهاره افشاری 4 ماه بعد وارد دنیای بازیگری می شود اما سعی می کند محتاط باشد و از قبول هر نقشی امتناع می ورزد زیرا فعالیت هنری خود را سال ها پیش با سریالی آغاز کرد که به دلیل تجربه بد در سریال دوست نداشت به آن اشاره کند. فعالیت هنری او و حتی تصمیم گرفت برای همیشه دنیای بازیگری را ترک کند اما پس از چند سال با تلاش کیانوش آجری به تیم بازیگری پیوست. سریال روزگار قریب که داستان دکتر محمد قریب است. بهاره افشاری در دو نقش در سریال روزگار قریب بازی می کند و سپس آجری او را به عنوان فرشته ای معرفی می کند که در سریال او بازی می کند.

بیشتر بخوانید  30 پیام زیبا و احساسی تبریک روز پدر به پدر بزرگ


گریم عجیب / بهاره افشاری

اخبار حواشی درباره بهاره افشاری:

اواخر شهریور 1394 شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده است. که او اخیرا آن را تکذیب کرد. بهاره افشاری که از زمان انتشار پایان نامه اش به مدت سه سال از حضور در سینما محروم شده است، گفت: چگونه می توانم با افرادی که مرا بهاره افشاری کردند مخالفت کنم. ابتدا به عنوان یک فیلم اکشن پلیسی معمولی قرارداد بسته شد و بعد مجبور شد برای ترک فیلم هشتاد میلیون خسارت بپردازد، در حالی که آنقدر پول نداشت.» مجبور شد تسلیم بازی شود.


گریم عجیب / بهاره افشاری

بهاره افشاری همچنین گفت که با سیاست دولت حسن روحانی موافق است و در دوره محمود احمدی نژاد چندین بار به افطاری دعوت شده اما در آن حضور نداشته است.


گریم عجیب / بهاره افشاری


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *