مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گریم آقای بازیگر ایرانی در سریال جدیدش بعد از 13 سال!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


گریم پارسا پیروزفر در سریال جگی

فیلمبرداری سریال «یاگی» به کارگردانی محمد کارتا (تهیه کننده «شنای پروانه») از چند ماه پیش آغاز شد و در بین بازیگران آن به صورت رسمی پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی معرفی شدند.


یاغی جدی / پارسا پیروزفر

این سریال اولین تجربه پیروزفر در شبکه سینمای خانگی است و آخرین حضور او در این سریال مربوط به 13 سال پیش و سریال «در چشم باد» ساخته مسعود جعفری گیوزانی است.


یاغی جدی / پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر (زاده ۲۲ شهریور ۱۳۵۱) بازیگر سینما و تلویزیون است. معلم، بازیگر و نمایشنامه نویس، نقاش، نمایشنامه نویس و مترجم ایرانی پیروزفر به عنوان بازیگر و کارگردان 1391، نمایشنامه «سنگ های در جیب» مری جونز با ترجمه 1392، نمایشنامه «کنار دریا» اثر اسلاومیر. مروجک در سال 1393، درام «ماتریوشکا» به نویسندگی، کارگردانی و بازی در سال‌های 1395 و 1396، درام «روز تابستان» اثر اسلاومیر ماروژک را با ترجمه و سپیده خسرواح را در سال 1397 و درام «برخورد» را در ترجمه خود به روی صحنه برد. در زمستان 1397 و در بهار 1398. پارسا پیروزفر طراح صحنه نمایش برخورد و خود ماتریوشکا بود.


یاغی جدی / پارسا پیروزفر

طناز طباطبایی کومی (زاده ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او برای فیلم شنای پروانه (2009) برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم آتش شد. او همچنین برای فیلم Berea (1400) برنده جایزه بهترین بازیگر زن برای سیمرغ بلورین شد. او همچنین برای فیلم های صداها (2008)، چهره دیوانه (2014) و خشم و هیاهو (2015) نامزد دریافت این جایزه شد.


جگی / سریال طناز طباطبایی


بیشتر بخوانید  بهاره رهنما وارد عرصه موسیقی شد!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *