مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گروگان ها در جاده هراز دستگیر شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری 4 زن متهم به آدم ربایی و آزادی گروگان ها در شهرستان کیم شهر در جریان عملیات ضربتی پلیس در محور هراز خبر داد.

بر اساس گزارش پلیس، علی قیصری با اعلام خبر فوق گفت: در پی وقوع حادثه آدم ربایی در شهرستان کیم شهر، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان اطلاعاتی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند آدم ربایان در ارتباط تلفنی با خانواده گروگان، مقادیر هنگفتی وجه نقد را در قالب ارزهای رمزپایه از خانواده طلب کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی مخاطب اصلی و عامل انتقال ارز دیجیتال شده و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

کیاسری بیان کرد: آدم ربایان که در گشت عملیاتی پلیس آگاهی استان گرفتار شده بودند، پس از آزادی گروگان ها، قصد فرار و خروج از استان و کشور را با خودرو داشتند که توسط اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی خراز شناسایی شد. محورها و در اقدامی ناگهانی خودروی آنها متوقف و هر چهار متهم آدم ربایی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: پلیس هرگز اجازه سر بریدن و سر بریدن مجرمان و مجرمان را نخواهد داد و با این افراد قاطعانه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  ماجرای جنجالی توهین به حجاب در یک دامپزشکی در تهران چه بود؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *