گروگان‌ها به آغوش خانواده بازگشتند



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی» در توضیح این خبر اظهار داشت: در 21 تیرماه سال جاری پس از اعلام مرکز اورژانس 110 مبنی بر گروگان گیری 4 نفر از سوی افراد ناشناس در یکی از محلات شهرستان داراب، ماموران پلیس آگاهی. دستور داد که موضوع به صورت ویژه بررسی شود

وی افزود: در بررسی های اولیه پلیسی مشخص شد 4 نفر توسط سرنشینان یک دستگاه پژو 405 گروگان گرفته شده و گروگان ها به سرعت متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تلاش گسترده پلیس داراب برای آزادسازی گروگان ها آغاز شد و در همان روز (تیرماه) موفق شد یکی از عوامل گروگان گیری در این شهرستان را دستگیر کند. 12) مردم.

سردار «حبیبی» با بیان اینکه در تحقیقات از فرد دستگیر شده مشخص شد سایر افراد دست اندرکار این گروگانگیری در مسیر شیراز – کرمان در حال تردد بوده اند، گفت: بلافاصله طرح بازداشت به اجرا درآمد و ماموران کلانتری س. شهرستان “نیریز” استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی موفق به کشف خودروی گروگان‌ها شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در این ماموریت (توقیف خودرو) 2 آدم ربا دستگیر و 3 نفر (گروگان) نیز سالم و صحت آزاد شدند که موضوع مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شده اند، تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نمی دهد مجرمان و متخلفان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم بزنند و در صورت تخلف با متخلفان قاطعانه برخورد خواهد کرد. . اعمال مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید  برند بیمه تجارت‌نو به شکل قابل قبولی در مشهد معرفی شده است


دیدگاهتان را بنویسید