گرما ، کم آبی ، قطع مکرر برق و سایه تاج شدید در خاش



ایسنا / سیستان و بلوچستان از اواخر ماه های بهار ، شاهد گرما ، کم آبی و کمبود بی سابقه و قطع مکرر برق برای چندین ساعت ، تشکیل صف برای خرید کالا و معیشت ، نان و مرغ و دارو در داروخانه ها و گاز و سایه سیاه شدید تاج در هاش سیستان و ما در بلوچستان بودیم که همچنان به عنوان مشکلات بی پایان ظهور می کند. شهروندان شهر مرزی هش به دلیل سهل انگاری و بی تدبیری مدیران و کارمندان ، شرایط سخت و دشواری را تحمل می کنند.

به گزارش ایسنا ، شهروندان شهر مرزی هش به دلیل سهل انگاری و بی تدبیری مدیران و کارمندان ، شرایط سخت و دشواری را تحمل می کنند.

در مصاحبه ای با ایسنا ، تعدادی از شهروندان هاش از وضعیت پیچیده و شرایط خاص تاج ، و همچنین گرما و صف های طولانی و سایه سنگین تاج شکایت کردند و خواستار نگاه مهربان مقامات به مردم شدند. از این منطقه

عبدالحمید شهنوازی به خبرنگار ما گفت: مردم هاش و شهرهای سیستان و بلوچستان در واقع مردم فراموش شده ای هستند و محروم و مظلوم شناخته می شوند زیرا از هر نظر با کاستی ، تبعیض و بی عدالتی روبرو هستند.

وی گفت: قطع چندین ساعته برق و مشکلات کم آبی ، گرانی ، معیشت ، تاج و گرمای بی سابقه باعث نابودی زندگی مردم شهری ، روستایی و عشایر در شهر شده است.

علی شهرکی افزود: مردم در این شهر به دلیل ضعیف ترین کارمندان داشتن ، لحظات سخت و دشواری را متحمل شده اند و هر روز با درد بیماری کرونر قلب و مشکلات کم آبی ، گرما و کمبود برق با مرگ می جنگند.

بیشتر بخوانید  واکنش روسیه به سوء قصد به رئیس جمهور اوکراین

وی افزود: این شهر دارای کمترین امکانات برای زندگی و خدمات مردم و همچنین تفریح ​​و تفریح ​​است و ظرفیت زندگی شاد در این منطقه وجود ندارد.

این شهروند ادامه داد: زندگی پرتنش ناشی از بیکاری و معیشت و افزایش سریع قیمت ها و سایه سنگین تاج امید مردم را از بین برده است.

رضا شریفی همچنین گفت: متاسفانه در این شهر بیشتر کارمندان نسبت به امور مردم بی تفاوت هستند و به نوعی شهر متروکه شده و می توان مشکلات را به تعداد زیادی احساس و مشاهده کرد.

دکتر رضا کیرد ، مدیر شبکه بهداشت خاش ، گفت: “دولت و مجموعه بهداشتی و همکاران ما در سطح شهر در تلاش هستند تا مشکلات مردم را برطرف کنند ، اما ما برای کاهش آسیب ها و مشکلات به همکاری و پشتیبانی کامل مردم نیاز داریم. “

وی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از اجتماعات و فاصله اجتماعی و پیروی از مصوبات ستاد مبارزه با فساد اداری در کرونا باید مورد توجه جامعه قرار گیرد.

دکتر کیرد گفت: در همان ماه ، حدود 100 اتحادیه متخلف که سلامت مردم را تهدید می کردند ، بسته شدند و ما چند مورد را ذکر کردیم که می تواند منجر به تغییر در شیوه های کار اتحادیه شود.

عید محمد قلندرزهی ، بخشدار مرکزی خاش نیز گفت: بیش از 150 روستای منطقه با کمبود آب و کمبود آب روبرو هستند و در شرایط دشوار ، گرما و تاج بی سابقه و قطع مکرر برق ، باید تدابیری برای حل مشکلات شهرها و مردم روستایی

بیشتر بخوانید  لایحه حجاب به تصویب هیأت دولت رسید

وی افزود: در سال گذشته با توجه به پیگیری ها و حضور مسئولان استانی و محلی و نماینده حشیش در مجلس ، قول های زیادی برای حل مشکلات مردم روستا و شهر داده شده است اما از سال گذشته حجم مشکلات و نیازها افزایش یافته است. “آنها بسیار حساس هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید