مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گرمای 50 درجه مهمان ناخوانده بوشهر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس ، محمدرضا انصاری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ادامه روند صعودی دما تا اواسط هفته جاری ، دمای هوا در برخی مناطق دشتان ، دشتی ، تنگستان و دیلم در روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش بینی می شود. به آستانه رسیدن به 50 درجه سانتیگراد یا بیشتر خواهد رسید.

کارشناس اداره هواشناسی بوشهر افزود: پیش بینی می شود در برخی از ساعات روز دوشنبه سرعت وزش باد شمال غربی در برخی مناطق ساحلی و ساحلی در شمال و مرکز استان بوشهر از جمله شهرستانهای دیلم ، گناوه ، بوشهر ، دشتستان و دشتی افزایش یابد. گاهی اوقات تا بیش از 40 رسیدن به کیلومتر در ساعت.

وی ادامه داد: پس از این حادثه علاوه بر بالا آمدن موقتی گرد و غبار محلی ، ارتفاع موج در سواحل شمالی استان نیز گاهی به 150 سانتی متر افزایش می یابد که از ملوانان می خواهیم مراقب و آماده باشند تا با خطرات احتمالی مقابله کنند . “

انصاری گفت: طی 24 ساعت آینده ، وضعیت جوی و دریا در حومه شهرها پیش بینی می شود ، آسمان صاف تا کمی ابری همراه با گرد و غبار محلی ، گاهی وزش باد و فردا در برخی از مناطق مه صبحگاهی.

کارشناس هواشناسی گفت: جهت وزش باد در این مدت عمدتاً جنوب غربی به جنوب شرقی با سرعت 8 تا 28 ، گاهی 36 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج 30 تا 90 و بعد از ظهر از 120 تا 120 سانتی متر خواهد بود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر ، زمان جزر اول 1:16 بامداد ، جزر اول 8:50 ، جزر دوم 16:44 و جزر دوم 22 خواهد بود: 42

بیشتر بخوانید  جدیدترین نرخ بهره بین بانکی اعلام شد

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *