مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گرد و غبار تهران ضرر چندانی به مردم نرسانده است!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مجتبی کلدی سخنگوی اورژانس تهران گفت: منشأ گرد و غبار امروز تهران وزش بادهایی است که در بیابان های استان های البرز، قزوین و تهران با سرعت 5 کیلومتر در ساعت شروع و به 60 کیلومتر در ساعت می رسد. .

گرد و غبار تهران ضرر چندانی به مردم نرسانده است!

وی ادامه داد: تاکنون گزارش خاصی از مشکلات انسانی ناشی از این حادثه نداشته ایم اما به بیماران تنفسی، کودکان، سالمندان و افراد آسیب پذیر توصیه می کنیم از تردد در معابر عمومی خودداری کنند و در صورت نیاز به خروج از منزل حتما از ماسک های ساده استفاده کنید. «داروخانه ها برای استفاده در دسترس هستند.

سخنگوی آمبولانس در تهران افزود: با توجه به گرد و غبار زیاد در تهران، ماسک های ساده موجود در داروخانه ها برای جلوگیری از ورود این ذرات به ریه کافی است و نیازی به ماسک های تخصصی گران قیمت نیست. همچنین مصرف شیر را برای جلوگیری از آسیب های احتمالی توصیه می کنیم.

گرد و غبار تهران ضرر چندانی به مردم نرسانده است!

وی ادامه داد: بیمارستان های اصلی شهر تهران آماده پذیرش آسیب دیدگان احتمالی گرد و غبار هستند. نیروهای اورژانس نیز در چند میدان بزرگ تهران مستقر هستند.

خالدی به فارس گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی انتظار داریم با بارشی که خواهیم داشت تا پایان امشب مشکل گرد و غبار تهران برطرف شود. اما تا آن زمان به مردم توصیه می کنیم به دلیل کاهش دید در هنگام رانندگی احتیاط های لازم را انجام دهند.

وی افزود: تاکنون تلفات جانی و خسارات جدی در تهران گزارش نشده است و از شدت گرد و غبار در استان های آلبورگ و قزوین کاسته شده است.

بیشتر بخوانید  ۱۰ دمنوش و چای طبیعی معجزه ای جهت درمان سرماخوردگی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *