گردهمایی عفاف و حجاب زنان کاشانی – کاشان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کاشان عفاف و حجاب یکی از جلوه های زیبای زنان است که نه تنها یک محدودیت است بلکه مصونیت از آنچه در عفاف و زیبایی زنان تأثیر می گذارد است و مردم کاشان با ارائه شهید حجاب بانو “سادات گازیان عزیز “

خانم سادات غازیان تنها بانوی شهید استان اصفهان درگیر حادثه خونینی در مسجد گوهرشاد است که در آن با فضل بسیار و عنوان افتخاری مردم دارالمومنین کاشان در زمینه حجاب و عفاف به شهادت رسید. ، که پس از چند سال از شهادتش این بانوی پاکدامن نیکی نامیده می شود.

زنان کاشانی برای جستجوی عمومی خود در زمینه عفاف و حجاب اجتماعی مطابق با پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی ، عفت و حجاب را به عنوان یک درخواست عمومی حفظ کردند و این س questionال را از مسئولان مربوطه در این زمینه پرسیدند.

سیدرضا واجدی از انجمن زنان کاشانی با بیان اینکه حجاب و عفاف همیشه مهمترین مأموریت پیامبران و بزرگان دینی و علما بوده است ، می گوید: حفظ حجاب و عفاف به رفع بسیاری از گناهان و رعایت حجاب اسلامی کمک می کند تا تطهیر روح و داشته های نفسانی کمک می کند.

وی مسئله حجاب را یک امر دینی و یکی از موضوعات مهم جامعه دانست و افزود: موضوع حجاب به بسیاری از موضوعات مربوط می شود و دارای ابعاد سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی است که حتی در تنظیم روابط بین آنها نیز نقش دارد. زنان و مردان زیرا مسئله حجاب برای همه افراد جامعه متعهد است.

بیشتر بخوانید  مشکلات مربوط به قطعی برق برای رانندگان / شرکتهای انرژی مقصر بی نظمی در ترافیک است

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حجاب خارجی و داخلی به عنوان انواع حجاب گفت: حجاب به معنای پوشش خارجی است و عفاف به معنای پوشش داخلی است و این دو عامل باعث سلامت عمومی می شود و در صورت نبود این دو مشکل ایجاد می کند. و اثرات مخرب بسیاری بر جامعه دارد.

وی با بیان اینکه رعایت و ترویج عفاف و حجاب در جامعه اسلامی یکی از دغدغه های جامعه اسلامی امروز است ، اظهار داشت: یکی از موضوعات حساس در جنگ نرم همین موضوع است که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری و بسیاری از علما قرار گرفته است. گرفته اند.

واجیدی با اشاره به تأثیرات فاصله گرفتن از آموزه های دینی اظهار داشت: خانواده هایی که از آموزه های دینی فاصله می گیرند خود را در باتلاقی بین تمرین تعالیم دینی یا ترک خواسته های نفسانی خود قرار می دهند به گونه ای که عقایدشان ماهیت مذهبی دارد اما درست و درست است مبنای مذهبی ندارد.

وی با بیان اینکه والدین نباید فقط به غذا ، لباس و مکان خواب کودکان خود فکر کنند ، تأکید کرد: والدین باید با آموزش فرزندان خود ، انسان سازی را در جامعه ترویج دهند و به ابعاد مختلف و مسائل فکری ، فرهنگی و مذهبی آن را به فرزندان خود توجه کنند. ”بدهید زیرا خانه یک کلاس آموزشی و نمایشی برای کودکان است.

به گزارش تسنیم؛ در پایان این مراسم از هشت زن تحصیل کرده و پاکدامن در زمینه های مختلف تقدیر شد. همسر دکتر مجید فرهاد ، شهید در سلامت ، ایثار و شهادت ، دکتر موسویان ، متخصص پوست در علوم و پزشکی و نویده محبی زاده در کارآفرینی و مقابله با کرونا از جمله احترام بودند.

بیشتر بخوانید  پروازهای امارات به تل آویو از 23 ژوئن از سر گرفته می شود

حسنا محمدزاده ، شاعر کاشانی و خانم زهاری در رشته هنر و ادبیات ، آتن شاه بیگ دانشجوی رشته ورزش قهرمان ، لیلا پستکار در رشته فرهنگ و آموزش و خانم نجمه سادات هجازی در زمینه زایمان بودند. دیگران زنان کاشان در زمینه عفاف و حجاب.

شش غرفه خوشنویسی ، نقاشی ، نقاشی و غیره ، غرفه کودک و نوجوان با برنامه های مختلف فرهنگی ، اهدای بسته های هدیه فرهنگی و شاخه های رنگارنگ به مخاطبان و نمایشگاه فیلم از دیگر برنامه های جنبی این جامعه از زنان کاشانی در حوزه های عمومی است. جستجو برای عفاف و حجاب.

انتهای پیام / 801 / سال

دیدگاهتان را بنویسید