مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گردهمایی برندهای مطرح صنعت ساختمان در نمایشگاه بین‌المللی بندرعباس

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

در این نمایشگاه تخصصی که با دسترسی به فرصت های سرمایه گذاری در حوزه مسکن، انبوه سازی و… برگزار می شود، بیش از 70 شرکت از استان های هرمزگان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، اردبیل، یزد، کرمان و جزایر کشم حضور دارند. صنعت برق و توانایی های خود را ارائه دهند و برای دستاوردهای خود هزینه کنند.

نمایشگاه-ساختمان

در این نمایشگاه که در 7000 متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود، برندها و شرکت های مطرح فعال در زمینه آجر نسوز نما، سنگ و سرامیک، در و پنجره و نماهای پیش ساخته، درب های امنیتی، درب ضد حریق، اتاق ها حضور خواهند داشت. درب، تجهیزات برودتی و جهت تبرید اسپلیت و تبرید و تهویه مطبوع، ساندویچ پانل، سایبان، خانه های پیش ساخته و درب یخچال، قطعات آسانسور، قطعات بتنی و سنگ مصنوعی، سازه های فولادی، لوله و اتصالات پلی پروپیلن، لوله و اتصالات، فلاش تانک، مخازن پلی اتیلن و پلی اتیلن، موانع جاده و …، پروفیل آلومینیوم، در، پنجره و نما، سیم و کابل، تابلو برق، فایرباکس و درب لیزری تجهیزات برق و شبکه، سقف های شیبدار و سقف های کاذب، بلوک های سبک لایکا، دیوارهای بتنی سبک و ساخت و ساز، ساختمان های مسکونی هوشمند و هتل ها و خانه های مدرن، مصالح ساختمانی و عایق های خاص، طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی، ساخت و ساز، املاک تجاری و خدمات فنی مهندسی ساختمان، لوازم و قطعات برودتی، شیرآلات بهداشتی، کابینت و توالت، سینک ظرفشویی ، تاسیسات مکانیکی و سازندگان خطوط لوله گاز خانگی گردآوری شدند.

بیشتر بخوانید  خنده‌دارترین لحظه‌های حذف در جوکر + فیلم

حضور برندهای برتر از شش استان، حضور پارک علم و فناوری هرمزگان در قالب غرفه شعبه و راه اندازی سالن عمومی واکسیناسیون در جوار نمایشگاه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت از جمله ویژگی های این نمایشگاه است. نمایشگاه تخصصی

نهمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان بندرعباس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 الی 22 به بندرعباس، سه راه تجاری، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان هرمزگان مراجعه کنند. در عصر از 11 تا 11 فوریه.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *