گربه بازیگوش برق پنج محله مهاباد را قطع کرد



آنچه دیگران می خوانند:



جلال زائر روز پنجشنبه افزود: ساعتی پیش بر اثر ورود حیوان خانگی شبیه به گربه یا سنجاب به پست 132 باری شرکت برق واقع در میدان کوهسار مهاباد، برق پنج محله این مهاباد. که عمدتاً در بخش مرکزی شهر واقع شده اند به طور کامل قطع شده است.

وی افزود: ماموران هم اکنون در محل حاضر شده اند و در حال بازسازی و ترمیم خسارت ناشی از ورود این حیوان خانگی به این پست برق رسانی به شهر مهاباد هستند و با اتمام تعمیرات، برق رسانی می شود. دوباره وصل شد.

مدیر توزیع برق مهاباد از همکاری و همراهی شهروندان با مسئولان حوزه برق تا برقراری جریان برق در این شهرستان قدردانی کرد.

زائر در خصوص انتقاد برخی از شهروندان مبنی بر پاسخگویی به تماس های تلفنی نیز گفت: تنها شماره تماس برای تماس با شرکت توزیع برق در مهاباد و همچنین سایر شهرها شماره 121 است و مکالمات مشترکان در این سامانه ضبط می شود. ، و کد رهگیری برای افراد صادر می شود.

قطعی برق در مهاباد مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد و نانوایی ها تعطیل شدند و به دلیل گستردگی قطعی برق، چراغ های راهنمایی و رانندگی تقاطع ها و تقاطع ها خاموش و تردد دوباره برقرار شد.

به گزارش ایرنا، توزیع برق مهاباد در مجموع 100 هزار و 400 مشترک برق دارد که از این تعداد 78 هزار مشترک شهری و مابقی روستایی هستند و شبکه برق این شهرستان یک هزار و 870 کیلومتر خط 20 کیلوولت و 750 کیلومتر خط فشار ضعیف است. . وجود دارد.

بیشتر بخوانید  با 7 مکان غیر قابل سکونت در جهان آشنا شوید

مهاباد با 265 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید