گرانی/ عدم نظارت جدی دولت مردم را ساکت کرده است



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، نایب رئیس کمیسیون صنعت مجلس شورای اسلامی یا با بیان اینکه همه مردم در شرایط سختی به سر می برند، از رئیس جمهور خواست در صورت نیاز برای ترمیم تیم اقتصادی دولت تدبیری اندیشیده شود.

سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیجایی در تذکری به رئیس جمهور در جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی ها در حال افزایش است و قیمت ها سر به فلک می کشد. گوشت و مرغ لبنیات هم سفره مردم را پر کرد و نبود نظارت جدی دولت صدای مردم را بلند کرد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما به مردم قول کنترل نقدینگی را داده اید. بی برنامگی تیم اقتصادی دولت قیمت ها را نجومی و مسکن دست نیافتنی کرده و قیمت دلار بالای 30 هزار تومان و سایه آن بر کالاهای اساسی صدای مردم را درآورده است.

این نماینده مجلس افزود: آقای رئیس جمهور رأی شما مورد حمایت اقشار متوسط ​​و پایین جامعه است. همه در شرایط سختی هستند و راه حلی جدی و فوری لازم است و در صورت لزوم تیم اقتصادی خود را اصلاح کنید زیرا مردم تحمل بیشتری دارند. فشار.

حسینی کیا همچنین به وزیر نیرو یادآور شد: قطعی برق در کشاورزی نارضایتی مردم را به همراه داشته و کشاورزی در آستانه آسیب جدی است. از وزیر نیرو می خواهم در این زمینه تصمیم جدی بگیرد.

بیشتر بخوانید  حضور کشتی های ایرانی در رژه نیروی دریایی در سن پترزبورگ - اخبار دیپلماسی ایران - اخبار بین المللی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید